• Nathaliesm

    cysta på halsen HJÄLP

    Hej!
    Har haft en cysta på min hals sen 2009. Var på akademiska i januari 2010 där en läkare gjorde ett ultraljud och fick sen svar januari 2011 (!!!!) att det var en stor cysta och några små cystor efter, men att alla var "snälla".


    Jag har aldrig varit på ett återbesök på sjukhuset, som jag dock har läst att man ska gå på. Men men.


    I början av sommaren började folk i min omgivning märka av att cystan har växt. 
    Och idag kan de även säga att cystan har växt ännu mer sen de såg i början av sommaren att den hade. 


    Så jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet utav detta? Det är för övrigt väldigt svårt att hitta någon information på nätet om cystor på just halsen.. 


    Vet inte om det har med cystan att göra men kan väl tillägga att jag har varit sjuk väldigt mycket just detta året. 


    ÄR TACKSAM FÖR ALLA SVAR


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-11 21:11
    Edit: Kan väl tillägga att jag har haft ovanligt mycket huvudvärk på senaste tiden också. Men det kan ju också bero på hur vädret var ett tag där i Augusti (Mycket sol-regn-åska-sol-osv)
Svar på tråden cysta på halsen HJÄLP