• Anonym (Öööm)

    Runka till porr vid IVF?

    Är det bara jag som tänker att det är lite konstigt? Ska killen runka till någon annan tjej när det är mig han ska få barn med? Det känns skumt. Vi har ett tag kvar till IVF men om några månader tänkte vi börja. Jag funderar på att fixa lite sexiga bilder på mig själv och ge honom dem samma dag som en lite överraskning. Men jag vet inte om det bara är jag som är fånig? Ingen fler som tycker att det är lite konstigt?

  • Svar på tråden Runka till porr vid IVF?
  • Anonym (KAF)

    Jag tycker absolut inte det är konstigt. Min man får se på porr om han vill, jag vet inte om han gör det, men jag antar det. Vad har det med mig att göra, liksom? Jag ser det inte så. Det gör mig inte fundersam eller osäker.

    DÄREMOT: fin idé att ge honom sexiga bilder på dig själv!

  • Anonym (KAF)

    Det kanske hjälper då man står där i ett "mysigt" inrett rum efter att ha fått en burk av sköterskan. D.v.s. en totalt onaturlig situation (för de flesta skulle jag tro) att masturbera i. Dessutom med pressen på sig att man MÅSTE prestera för annars har hela behandlingen som ens tjej gått igenom med diverse biverkningar och nålstick varit förgäves.

    Tror många, men inte alla naturligtvis, behöver en boost i det sammanhanget. För en del kanske då porr kan vara den boosten.

  • Anonym (Ivf)

    När vi gjorde IVF sa min man att det inte fanns någon porr i rummet där han lämnade spermaprov, så han fick använda fantasin och det verkade gå bra;). Så ge honom bilder av dig om du vill och det lär blir det ända han har att titta på så länge han inte tar med egen porr.

  • Anonym (KAF)

    På vår klinik fanns det porr. Kanske fanns det på er klinik också... :D

  • Vickan I

    På vår klinik fanns det porr, men min man är rädd för andras snusk och skulle aldrig vågat röra allmänna "runktidningar" eller en dvd haha. Hade han gjort det hade det iofs varit helt ok med mig.

  • Anonym (2007)

    När jag och mitt ex gick igenom ivf så fanns de porr film men jag fick följa med in å hjälpa han om de va så att han kände för de. Sen kunde man även göra allt hemma å ta med sig men nackdelen med de äe att man måste vara på plats inom en timme.

    Som en här tidigare sa fin ide me kort på dig. Men fråga om du inte får följa med och hjälpa karl.

    Lycka till!

  • Anonym (Öööm)

    Oj, jag bara antog att det fanns porr där inne i rummet. Har inte hört med honom om det fanns. Men vad bra att ni tycker att min ide var bra. Jag har väl inte nåt emot just porr så (om den är grön) men det känns lite konstig att just då vi ska göra barn så ska han kika på någon annan. Blir konstigt på nåt vis.

  • Flisan79

    Jag gav det inte ens en tanke och har inte frågat hur det gick till. Det är min mans privatsak.
    Hela grejen med Ivf är ju konstlad och det är ju ändå till mig sperman är ämnad.

  • Anonym (kille)

    Jag har foton på snygga kvinnliga kollegor i min mobil som jag tagit i smyg som jag använde då det inte fanns nån porr på vår klinik.

Svar på tråden Runka till porr vid IVF?