• Anonym (drygt 10 år)

    då mår man bra för ett par dagar

    Hej!
    Fan vet ni, igår fick man äntligen sexa lite med frun och i morse kändes allt i livet så mycket bättre. Jag vet att det är på det här sättet och jag vet att efter nån vecka kommer jag att börja må dåligt igen. Efter ytterligare ett par veckor kommer jag att tycka att det mesta med livet är skit, fundera på skilsmässa, hata jobbet, ha självmordstankar mm. Men i morse kändes allt så mycket bättre. Jobbet var bra, jag var mitt gamla trevliga muntra jag igen osv.
    Jag behöver SEX SEX och åter SEX för att må bra, så är det. Det är så tydligt och uppenbart. Efter drygt 10 år med denna obalans i sexlivet så vet jag att det är så. Efter nästan lika många års försök att prata om det, att tala om hur jag känner osv. vet jag att det är meningslöst att få gehör för mitt behov. Hon bestämmer, jag får rätta in mig.
    Jag lovar er, jag tjurar inte eller beter mig barnsligt när jag börjar fara illa. Jag försöker hantera det genom onani. Men det funkar siså där kan man säga.

    Ha det!
    det var en bra dag idag!

  • Svar på tråden då mår man bra för ett par dagar
  • Anonym (Åh!)

    Trist att höra. Men det är nog vanligare än man tror. Hade gärna hjälpt till men bra att du kan hantera det med onani<3.

  • Anonym (drygt 10 år)
    Anonym (Åh!) skrev 2014-09-12 22:31:08 följande:

    Trist att höra. Men det är nog vanligare än man tror. Hade gärna hjälpt till men bra att du kan hantera det med onani<3.


    Det funkar alltså inte sådär jättebra med onani. Men det är enda sättet som står till buds. Vad menar du med att du gärna hjälpt till?
  • Smecker

    Det känns inte helt klockrent att ditt välmående i så stor grad påverkas av ifall du får tillgång någon annans kropp. Du kanske har lite saker du behöver jobba på?

    Bortsett från det så är det lite.. umm.. masochistiskt att välja att leva med någon vars inställning till och behov av sex så väsentligt skiljer sig från din. Hur tänkte du där?


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (drygt 10 år)
    Smecker skrev 2014-09-15 21:30:06 följande:

    Det känns inte helt klockrent att ditt välmående i så stor grad påverkas av ifall du får tillgång någon annans kropp. Du kanske har lite saker du behöver jobba på?

    Bortsett från det så är det lite.. umm.. masochistiskt att välja att leva med någon vars inställning till och behov av sex så väsentligt skiljer sig från din. Hur tänkte du där?


    Äh, tänkte och tänkte. Sexet har aldrig i mina tidigare förhållanden varit något problem så jag underskattade nog problemet. Märkte ganska omgående att hon inte var lika på men tänkte att det löser sig nog med tiden. Dessutom är ju ett förhållande mycket mer än sex tänkte jag. Hon är ju så bra på många andra sätt.

    Nu efter två barn så har det verkligen gått utför och är ett stort problem. De som provat på vad det innebär att inte få sex av sin käresta förstår säkert
  • Anonym (Mimmi)

    Smecker skrev 2014-09-15 21:30:06 följande: ]Det känns inte helt klockrent att ditt välmående i så stor grad påverkas av ifall du får tillgång någon annans kropp. Du kanske har lite saker du behöver jobba på?

    Bortsett från det så är det lite.. umm.. masochistiskt att välja att leva med någon vars inställning till och behov av sex så väsentligt skiljer sig från din. Hur tänkte du där?

    [/quote]

    Varför kalla det "tillgång till en annans kropp"? Jag skulle tro att ts saknar samspelet och att båda vill.

    Antar att du aldrig varit i ts sits? Det har jag och du anar inte vad det kan göra med ens livsglädje. Det anade inte jag heller innan.

    Och din sista fråga är också konstig, du tror inte att problem kan uppstå efter att man valt?

  • Anonym (Åh!)
    Anonym (drygt 10 år) skrev 2014-09-15 21:22:57 följande:

    Det funkar alltså inte sådär jättebra med onani. Men det är enda sättet som står till buds. Vad menar du med att du gärna hjälpt till?


    Tja..ja va menar jag egentligen? ;) haha hade nog fått i mig en del whiskey och tyckte synd om dig. Ville kanske finnas till för dig :)
  • Anonym (Vera)

    Jag är precis som du, jag behöver också sex för att må bra. Det handlar inte bara om sex eller om orgasm, utan mycket om närhet och samspel. För mig är sex det finaste sättet att uttrycka sin kärlek till någon och jag älskar verkligen min man. Sedan älskar jag såklart sex och att komma också, det ska jag inte stoppa under stolen ;)


    Men ja, det är skitjobbigt att vara den som vill ligga mest i ett förhållande. Men efter många år har det blivit bättre för oss. Det är ju så att man måste anstränga sig och försöka, inget kommer gratis här i livet. Men man tröttnar på att alltid var den som tar initiativet också. 

Svar på tråden då mår man bra för ett par dagar