• Äldre 13 Sep 12:30
    803 visningar
    7 svar
    7
    803

    10 dagar kvar till bf- någon mer?

    Någon mer som väntar på att förlossningen ska starta ? 10 dagar kvar nu och bara väntar på tecken....

  • Svar på tråden 10 dagar kvar till bf- någon mer?
  • Äldre 13 Sep 12:32
    #1

    Jag har 6 dagar kvar.. Varit hemma i två veckor nu, börjar bli drygt att bara vänta...!


    "Practise makes perfect"
  • Äldre 13 Sep 19:33
    #2

    Jag har 11 dagar kvar! Gick på ledighet idag och hoppas att hon vill hålla sig inne så att jag hinner vila upp mig lite inför förlossningen. Jag tror inte jag förstått att vi ska få barn, då borde jag längta mer? Har ju sett fram emot det i flera år, men nu kan jag inte begripa det riktigt. Hur känner ni? Har ni förvärkar?

  • Äldre 13 Sep 20:50
    #3

    Jo, har förvärkar o liknande mensvärk men det verkar inte bli nått mer just nu

  • Äldre 13 Sep 21:39
    #4

    19 dagar kvar här. Har haft rätt mycket förvärkar igår och idag så hoppas att det inte är allt för lång tid kvar. Igår kom förvärkarna var 3e min i 1,5 timme innan de började bli glesare och glesare. Tycker att magen har sjunkit lite sen dess. Idag har jag också haft kraftiga förvärkar men inget regelbundet.


    ♥ 14 februari 2010 ♥ 27 september 2012 ♥ BF 2 oktober 2014 ♥
  • Äldre 13 Sep 22:26
    #5

    Jag har haft en mensliknande känsla i underlivet och vanliga sammandragningar ett bra tag, men inga förvärkar än.. Har inte heller riktigt förstått att vi ska ha barn! Första bebisen för oss, så vet inte riktigt vad man har att vänta heller..

    Ser fram emot förlossningen med skräckblandad förtjusning i alla fall.Tungan ute


    "Practise makes perfect"
  • Äldre 13 Sep 23:03
    #6

    Har BF nästa fredag... Varit hemma i nästan tre veckor pga högt blodtryck. Haft mycket mensvärk och sammandragningar. Har fött mina två tidigare barn i v 36 och 38 så trodde att även denna skulle komma tidigt, men ack nä.

  • Äldre 16 Sep 11:10
    #7

    Bf den 26 sept, 10 dar kvar. Förvärkar bara, väntar o väntar...

Svar på tråden 10 dagar kvar till bf- någon mer?