• Anonym (Alltför kulturberikad)

    Vad irriterar dig mest om invandrare?

    Vi som varit invandrare i andra länder och de som är det här, har först problem att tala och förstå språket, sedan ännu mer att skriva som en infödd. 

    Till det kommer att asylinvandrare kostat oss enorma belopp sedan 40 år så stat och kommuner nu har skulder på 1.500 miljarder, vilket bara blir värre då krigen inte lär ta slut. Men vi förväntas att försaka välfärden och betala mer! 

    Vi är alltså samma problem i utlandet men betalar för oss.

    Vad irriterar dig mest om invandrare?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad irriterar dig mest om invandrare?
  • Anonym (Adopterad/Indien)

    Vet inte om jag har förstått din fråga rätt? Menar du vad invandrarna gör som irriterar mig mest?

  • Anonym (Alltför kulturberikad)
    Anonym (Adopterad/Indien) skrev 2014-09-14 08:40:06 följande:

    Vet inte om jag har förstått din fråga rätt? Menar du vad invandrarna gör som irriterar mig mest?


    Om eller med ja
  • Hoppentoss

    Jag irriterar mig inte på invandrarna. Däremot kan jag bli irriterad på politiker som bestämmer om invandrarpolitik och migrationspolitik.

  • Anonym (vanlig kvinna)

    Att invandrare

    -röker (hade jag fått bestämma hade rökstopp krävts för asyl i Sverige. Fixar man inte det kan man inte vara så utsatt i sitt hemland eller hur?)

    -skräpar ner (se röker) på den fina stranden invid där vi bor. Och alla svenska tonårsyngel som gör det borde också dömas till sex veckors samhällstjänst i form av tarmrensning på slakteri så de skärper sig.

    -buskör runt och skriker "hora" efter mig och min mamma på kvällspromenad i hennes stad (jag 40, min mamma 60+, helt vanligt klädda och har aldrig sett personerna förr- vad fan är det om???)

    -stormglor som värsta våldtäktsmännen eller isis-terroristerna på mig om jag går runt på söder här i stan i knälånga shorts och topp en varm sommardag. Ufon...

    Annars är det inte mycket som stör mig men de beteendena stör mig verkligen.

  • Anonym (IQ)

    Det dom stör mig mest är alla de som irriterar sig på invandrarna.

  • MxMeNow
    Anonym (vanlig kvinna) skrev 2014-09-15 22:34:27 följande:

    Att invandrare

    -röker (hade jag fått bestämma hade rökstopp krävts för asyl i Sverige. Fixar man inte det kan man inte vara så utsatt i sitt hemland eller hur?)

    -skräpar ner (se röker) på den fina stranden invid där vi bor. Och alla svenska tonårsyngel som gör det borde också dömas till sex veckors samhällstjänst i form av tarmrensning på slakteri så de skärper sig.

    -buskör runt och skriker "hora" efter mig och min mamma på kvällspromenad i hennes stad (jag 40, min mamma 60+, helt vanligt klädda och har aldrig sett personerna förr- vad fan är det om???)

    -stormglor som värsta våldtäktsmännen eller isis-terroristerna på mig om jag går runt på söder här i stan i knälånga shorts och topp en varm sommardag. Ufon...

    Annars är det inte mycket som stör mig men de beteendena stör mig verkligen.


    Oj, jag hade ingen aning om att Britter, Norrmän, Finnar mm beter sig så illa.
  • eslah

    Ingenting irriterar mig, däremot ser jag gärna att olika muslimska förbund går ut och fördömer terrorgruppen IS brutalt hårt, just nu är det FÖR tyst. Då dödar man mycket röster till Hitler jugend Åkesson framöver.

  • Anonym (språkpolis)

    Ja, man kan ju förstås irritera sig på att invandrarna inte ens kan prata vanlig enkel svenska. Lite framförhållning kan de väl ha och plugga svenska INNAN de flyr hals över huvud till Sverige.

    Men jag har ganska svårt att förstå dig också TS, var kommer du ifrån?

Svar på tråden Vad irriterar dig mest om invandrare?