• Anonym (Lost girl..)

    Snälla hjälp!! Måste lära mig att komma!!!!!!

    Vad e det för fel här..?
    Jag har varit tillsammans med in fina man i flera år och vi älskar varandra väldigt mycket och har en fin familj ihop.
    Han är grymt sexig, snygg och bra i sängen. Han gör alla rätt och bara jag ser honom så går jag igång. Men jag kan FAN inte komma :-O Det e nåt gravt jävla fel på mig!!

    Under alla dessa åren har jag inte fått orgasm en enda gång tillsammans med honom. Och det förstör honom.. Och mig såklart
    Jag har faktiskt aldrig lyckats komma med någon alls. Den enda gången jag lyckas är när jag onanerar..ensam. Nu var det dock längesen jag onanerade.. lusten blir ju inte bättre av att vi har tre barn och att jag sover dåligt och har extremt mkt att göra om dagarna

    Nu är jag väldigt orolig att han ska tröttna på mig, just för att jag inte kommer.. Han har själv påpekat ett flertal ggr att det är trist för honom att jag inte kan komma.. Han har givit mig tid, har inte tjatat och har tagit allt med ro. Men efter så många år så börjar han ju klart undra. Jag är visst den enda han haft "problem" med.. Jag njuter så klart fullt ut av allt vi gör sexuellt men jag kan inte nå "dit". Vi har testat i princip allt..

    Skulle dock vilja inflika att han har varit otrogen tidigare i förhållandet. Med flera olika kvinnor.. Enligt honom berodde det visst på att vi hade ett (enligt honom) dåligt sexliv eftersom jag inte fick orgasm.. Nu är detta längesedan, förlåtet och förbi. MEN...
    Nu undrar jag, finns det något hopp för mig? Vill inte att han ska tröttna på mig igen. Kan förstå att det är frustrerande att inte lyckas få sin livskamrat att få orgasm..

  • Svar på tråden Snälla hjälp!! Måste lära mig att komma!!!!!!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Lost girl..) skrev 2014-09-13 22:28:59 följande:

    Vad e det för fel här..?

    Jag har varit tillsammans med in fina man i flera år och vi älskar varandra väldigt mycket och har en fin familj ihop.

    Han är grymt sexig, snygg och bra i sängen. Han gör alla rätt och bara jag ser honom så går jag igång. Men jag kan FAN inte komma :-O Det e nåt gravt jävla fel på mig!!

    Under alla dessa åren har jag inte fått orgasm en enda gång tillsammans med honom. Och det förstör honom.. Och mig såklart

    Jag har faktiskt aldrig lyckats komma med någon alls. Den enda gången jag lyckas är när jag onanerar..ensam. Nu var det dock längesen jag onanerade.. lusten blir ju inte bättre av att vi har tre barn och att jag sover dåligt och har extremt mkt att göra om dagarna

    Nu är jag väldigt orolig att han ska tröttna på mig, just för att jag inte kommer.. Han har själv påpekat ett flertal ggr att det är trist för honom att jag inte kan komma.. Han har givit mig tid, har inte tjatat och har tagit allt med ro. Men efter så många år så börjar han ju klart undra. Jag är visst den enda han haft "problem" med.. Jag njuter så klart fullt ut av allt vi gör sexuellt men jag kan inte nå "dit". Vi har testat i princip allt..

    Skulle dock vilja inflika att han har varit otrogen tidigare i förhållandet. Med flera olika kvinnor.. Enligt honom berodde det visst på att vi hade ett (enligt honom) dåligt sexliv eftersom jag inte fick orgasm.. Nu är detta längesedan, förlåtet och förbi. MEN...

    Nu undrar jag, finns det något hopp för mig? Vill inte att han ska tröttna på mig igen. Kan förstå att det är frustrerande att inte lyckas få sin livskamrat att få orgasm..


    Hej!

    För det första måste jag bara få skriva - fyfan vad respektlöst av honom!

    Om du har svårt att komma så jobbar man på det ... INTE drar till andra. Tycker det är 50/50 jobb att få varandra & komma.

    Är det okej om du kan vara lite ingående?

    Svårt att veta vad "problemet" är om man inte vet hur han/du gör riktigt.

    När du onanerar tex är det ngt speciellt sätt du kommer bäst på?
  • Sheenaa

    Håller med föregående! Oerhört respektlöst av honom. Han straffar dig för att du inte kan komma?? Haha tror han att du är den ende som inte kommit :)) många kvinnor fejkar lixom..

    Själv får jag orgasm om jag är riktigt sugen. Annars är det inte lika lätt och då vet han om det. Bra ändå att du är ärlig<3. Heder åt dig!

    Jag hade inte stannat en dag hos honom. Inget ok beteende :(

    Det måste väl vara mest frustrerande för dig!

  • Sheenaa

    Det handlar till säkert 80 procent om att du är sexuellt upphetsad. Annars är det inte lätt att komma. Nu talar jag för mig själv men känner du att det bultar där nere ;) ja då är det god hjälp. Men att bara ha sex utan upphetsning och gnida på? Nää!

  • Anonym (Lost girl..)

    Tack för era svar. Förstår vad ni menar med respektlöshet.. Har oxå kännt det många gånger det kan jag lova. Varit arg som fan pga det..Det är bara det att jag kan verkligen sätta mig in i hur han känner. Kan inte vara kul att göra allt men inte få sin tjej att komma. Å andra sidan känner jag ju press såklart.. Ond cirkel kanske?

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Lost girl..) skrev 2014-09-14 00:17:10 följande:

    Tack för era svar. Förstår vad ni menar med respektlöshet.. Har oxå kännt det många gånger det kan jag lova. Varit arg som fan pga det..Det är bara det att jag kan verkligen sätta mig in i hur han känner. Kan inte vara kul att göra allt men inte få sin tjej att komma. Å andra sidan känner jag ju press såklart.. Ond cirkel kanske?


    Självklart förstör det .. Men du skriver att du inte lyckats få orgasm med någon och en enda gång med honom så detta "problemet" fanns ju ändå innan han gjorde ngt mot dig.

    Vad var det som fick dig att komma den gången du gjorde de tsm med honom? Känns som att det bara är en press att få dig att komma nu och inte njutningen som står i centrum.

    Brukar han tröttna lätt? Säger du vad du tycker är skönt osv ?
  • Anonym (Lost girl..)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-14 00:21:06 följande:
    Självklart förstör det .. Men du skriver att du inte lyckats få orgasm med någon och en enda gång med honom så detta "problemet" fanns ju ändå innan han gjorde ngt mot dig.

    Vad var det som fick dig att komma den gången du gjorde de tsm med honom? Känns som att det bara är en press att få dig att komma nu och inte njutningen som står i centrum.

    Brukar han tröttna lätt? Säger du vad du tycker är skönt osv ?
    Nej, har inte lyckats komma alls.. Inte en enda gång.. Inte ens med honom.Vilket är konstigt. Kan känna mig hur sugen som helst men når bara inte dit.. :-/
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Lost girl..) skrev 2014-09-14 00:26:04 följande:

    Nej, har inte lyckats komma alls.. Inte en enda gång.. Inte ens med honom.Vilket är konstigt. Kan känna mig hur sugen som helst men når bara inte dit.. :-/


    Jaha! Missuppfatta texten då :)

    Men skulle vara bra om di svarade på frågorna jag ställde för kan vara ett av problemet :)
  • Anonym (Lost girl..)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-14 00:35:53 följande:
    Jaha! Missuppfatta texten då :)

    Men skulle vara bra om di svarade på frågorna jag ställde för kan vara ett av problemet :)
    Tja, det som får mig att komma är klitoris stimulans. Brukar kolla på någon form av "snäll porr" eller fantisera.. Vi har testat att ligga tillsammans och bara ta på oss själva utan krav osv men det funkar inte.. han har bett mig tusen ggr att visa vad jag gillar och det gör jag men där är bara ett problem.. det funkar bara om jag är ensam.. Han gör oxå precis som jag har berättat átt jag vill ha det. Jag har sagt till honom att inte ta det så allvarligt och att han ska lita på mig när jag säger att jag njuter utan orgasm och vill ta det som det kommer.. men det e klart.. det måste kanske finnas en gräns...det handlar om många år nu..
  • EnDagiLivet

    Ni kanske behöver gå och prata hos någon typ av gemensam sex/samtalsterapeut? Det kanske finns hämningar i ditt psyke som gör att du inte kan komma. Negativa sexuella erfarenheter som du förträngt pga skam?

    Du och din man kanske har oupplösta konflikter eller spänningar i andra områden än just sexlivet? Din upplevda tidsbrist kanske är roten till att du delvis prioriterar din tid på fel sätt som leder till stress både mentalt och fysiskt.

    Jag tror definitivt att problemet ligger i något annat område och att det speglar av sig på sexlivet.

    Jag är ingen expert, men dessa råd var väldigt intuitiva.

    Pröva att fundera lite på dem Glad  

  • Anonym (Lost girl..)
    EnDagiLivet skrev 2014-09-14 00:56:14 följande:

    Ni kanske behöver gå och prata hos någon typ av gemensam sex/samtalsterapeut? Det kanske finns hämningar i ditt psyke som gör att du inte kan komma. Negativa sexuella erfarenheter som du förträngt pga skam?

    Du och din man kanske har oupplösta konflikter eller spänningar i andra områden än just sexlivet? Din upplevda tidsbrist kanske är roten till att du delvis prioriterar din tid på fel sätt som leder till stress både mentalt och fysiskt.

    Jag tror definitivt att problemet ligger i något annat område och att det speglar av sig på sexlivet.

    Jag är ingen expert, men dessa råd var väldigt intuitiva.

    Pröva att fundera lite på dem Glad  


    Tror faktiskt oxå det handlar om annat grund och botten.. Känns som om jag har en spärr av något slag.. Vi vill ju verkligen lösa detta. Var kan man hitta en sådan terapeut? Går man båda två då?
Svar på tråden Snälla hjälp!! Måste lära mig att komma!!!!!!