• Anonym (!)

    Illa gjort av honom. Vad tycker ni?

    Jag gav mitt ex, som jag har en kk relation med, en summa pengar. Han sade att han inte ville behålla pengarna. Jag talade då om för honom att han kan betala tillbaka pengarna till mig o  han inte vill behålla pengarna (jag lever på existensminimum). Nu flera veckor senare så säger han att han skänkte pengarna till välgörenhet. Jag tycker att det var illa att han skänkte bort pengarna som var avsatta till honom. Han kunde ha betalat tillbaka dom till mig om han inte ville ha dom, anser jag. Vad tänker ni?

  • Svar på tråden Illa gjort av honom. Vad tycker ni?
  • Anonym (hmm)

    Varför fick han pengar om han inte ville ha dem? Om han var i behov av pengar skulle han väl inte ge det till välgörenhet lr?

  • Anonym (!)
    Anonym (hmm) skrev 2014-09-14 07:22:13 följande:

    Varför fick han pengar om han inte ville ha dem? Om han var i behov av pengar skulle han väl inte ge det till välgörenhet lr?


    Lång historia. Jag sade till honom att han kan ge tillbaka pengarna om han inte ville ta emot dom. Så himla illa att skänka bort dom då. Framför allt med tanke på att jag lever på existensminimum.
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (hmm) skrev 2014-09-14 07:22:13 följande:

    Varför fick han pengar om han inte ville ha dem? Om han var i behov av pengar skulle han väl inte ge det till välgörenhet lr?


    Och varför ger man bort pengar om man leve på existensminimum
  • Anonym (!)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-09-14 07:29:00 följande:
    Och varför ger man bort pengar om man leve på existensminimum
    Det är inte vad tråden handlar om.
  • Anonym (!)
    Askungen82 skrev 2014-09-14 07:32:55 följande:

    Skyll dig själv!


    Har du inget bra att tillföra så låt bli att skriv.
  • Honungsblomman

    Du gav honom pengarna, han ville inte ta emot de, du insisterade ändå på att han skulle ha de - så han tog de, kanske för att slippa tjat? Han kände dock fortfarande att han inte ville ha de, så han valde att göra något vettigt med pengarna.

  • Anonym (Socbidragstagare)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-09-14 07:29:00 följande:
    Och varför ger man bort pengar om man leve på existensminimum
    Det undrar jag med?
  • Anonym (!)
    Honungsblomman skrev 2014-09-14 07:50:33 följande:

    Du gav honom pengarna, han ville inte ta emot de, du insisterade ändå på att han skulle ha de - så han tog de, kanske för att slippa tjat? Han kände dock fortfarande att han inte ville ha de, så han valde att göra något vettigt med pengarna.


    Kan du läsa eller? Jag sade till honom att betala tillbaka pengarna om han inte ville ha dom!
  • Anonym (!)
    Anonym (Socbidragstagare) skrev 2014-09-14 07:52:31 följande:
    Det undrar jag med?
    Men skit i det du! Sluta gå of topic!

    Blir så irtriterad på folk som enbart är ute efter att spy sin galla i trådar istället för att svara på ts.
Svar på tråden Illa gjort av honom. Vad tycker ni?