• Anonym (Fegisar?)

    Är alla killar fega på dejtingsidor, eller har jag bara haft otur??

    Vart med på en dejtingsida nu i ett par månader. Fått många besökare och även besökt. Fått massor av mail som jag svara på. Sen blir det ju såklart att vissa är intressanta och man mailar med dom. Många frågar om jag har kik eller Skype, vilket jag har. Man kan ju få för sig att dom kanske är liiiite mer intresserade av en om dom frågar efter det. Jag är ju inte den som är den och lämnar ut både och. Tar ju inte jättelång stund innan dom frågar om bilder... Hur som helst har några ändå varit ganska så seriösa. Nu till min egentliga undran. Har stämt träff med tre st av dom vettigaste och seriösaste då ( trodde jag) och alla tre har backat!!! En stämde jag träff med två gånger...... En annan har jag bestämt med säkert tre gånger och inte blivit av. Den sista vill skriva massa snusk på kik, men vill inte/vågar inte ses...
    Jag vill inte ha seriöst förhållande utan bara kk, men det verkar omöjligt ju. Vad har ni för erfarenhet av detta? Är det så att dom bara vill snuska på mobilen? Trodde faktiskt att killar var mera på, men så fel jag hade
    Killar, berätta gärna hur ni tycker och och tjejer, berätta om era erfarenheter också!! Jag är nyfiken!!

  • Svar på tråden Är alla killar fega på dejtingsidor, eller har jag bara haft otur??
  • Anonym (Khgn)

    Ni har alltså hörts på telefon, o sen backar dom?

  • Anonym (Fegisar?)
    Anonym (Khgn) skrev 2014-09-16 12:14:29 följande:

    Ni har alltså hörts på telefon, o sen backar dom?


    Bara på sms..

    En på kik, som bor inom en radie av ca 1 km från mej.

    Verkar som om många bara vill snuska på mobil, och det räcker uppenbarligen.

    Å andra sidan så har dom säkert redan kk, men varför be om en till då om dom är så fega.

    Det är ju dom som hört av sig till mej.
Svar på tråden Är alla killar fega på dejtingsidor, eller har jag bara haft otur??