• jvissing

    boråsaren som vill kämpa tillsammans

    Söker här efter folk i närheten( borås) som kanske inte orkat ta tag i övervikten, folk som vill men kanske inte vet hur, någon som behöver bli extra peppad!

    tänkte att man nån gång i veckan kan gå ut tillsammans och peppa varandra!
    Jag berättar hur jag fick motivationen som fortfarande är lika stark efter 2 månader!
    Vad jag äter och inte äter!

    Jag vill hjälpa andra och fortsätta min egen resa mot mindre kilon!


    Gå ner i vikt
  • Svar på tråden boråsaren som vill kämpa tillsammans
  • Anonym (Zz)

    Kan du inte bara göra det hör för alla oss som inte bor i borås men vill ha pepp ändå?

  • jvissing
    Anonym (Zz) skrev 2014-09-15 13:23:45 följande:

    Kan du inte bara göra det hör för alla oss som inte bor i borås men vill ha pepp ändå?


    jo absolut, jag kan göra en till tråd för det. Men tanken var i denna tråden att träffa människor som bor i närheten av mig själv som kan ses o ta en powerwalk tillsammans, som jag kan peppa när dom tycker det är jobbigt och peppa mig själv mera. svårt för dom som bor långt bort att delta i detta.
  • jvissing

    för er som inte bor i borås finns nu gruppen "kämpa tillsammans! -kg " där vi kan peppa varandra online! :)

  • Anonym (Zz)
    jvissing skrev 2014-09-15 13:50:42 följande:

    för er som inte bor i borås finns nu gruppen "kämpa tillsammans! -kg " där vi kan peppa varandra online! :)


    Kan inte hänga i den då jag inte vill visa mitt nick, då många här vet vem jag är irl, så jag får hänga kvar här ändå här där jag får vara anonym och alltså kan skriva mer personligt. Varför gjorde du inte den andra med anonym?
  • jvissing
    Anonym (Zz) skrev 2014-09-15 14:17:45 följande:
    Kan inte hänga i den då jag inte vill visa mitt nick, då många här vet vem jag är irl, så jag får hänga kvar här ändå här där jag får vara anonym och alltså kan skriva mer personligt. Varför gjorde du inte den andra med anonym?
    Jag kryssade i rutan så anonyma var tillåtna men blev visst nått knas där.
Svar på tråden boråsaren som vill kämpa tillsammans