• Blivan­de statsm­iniste­r
    Äldre 15 Sep 22:05
    659 visningar
    13 svar
    13
    659

    Sorterar SD "folk efter hudfärg och religiös tillhörighet"?

    Partisekreterare Carin Jämtin i S sa så som jag måste ha missat. Var kan man hitta det eller ljuger hon också som PK-troll gör?

    Sorterar SD "folk efter hudfärg och religiös tillhörighet"?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sorterar SD "folk efter hudfärg och religiös tillhörighet"?
  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 15 Sep 22:14
    #1

    Ja, men de säger de givetvis inte i sitt partiprogram eller öppet. Men alla som känner till SD ursprung samt kan lägga ihop 1+1, har ju givetvis inte alls svårt att förstå detta när man dels konstaterar var tyngdpunkten på deras politik ligger samt tar del av de uttalanden och åsikter som ledande Sverigedemokrater ger uttryck för när de tror de är anonyma. (Nej det handlar inte om enstaka rötägg utan är ett övertydlig mönster). Man behöver liksom inte vara raketforskare för att fatta . Och det är ju Sverigedemokrater väldigt sällan...

  • Anonym
    Äldre 15 Sep 22:22
    #2

    Skall man tala om partiers ursprung så är alla partier "rasister" enligt dagens kulturmarxistiska definition. Socialdemokraternas partiledare och Sveriges statsminister sade så sent som 1965 såhär:

    "Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare lottad situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara i fråga om rasen utan också i många andra avseenden." Tage Erlander 1965

  • Anonym (Eskil­sson)
    Äldre 15 Sep 23:01
    #3

    Är inte SD fullt av invandrare från världens alla hörn? Och jag såg att dom stod och flaxade med Israels flagga igår på deras fest.

    Jag röstar inte på dom, men ser dom absolut inte som ett rasistparti, inte någonstans. Och tycker att det är konstigt att folk utmålar dom som rasister gång på gång trots att det inte är så. Mycket konstigt.

  • Molle1­981
    Äldre 16 Sep 11:24
    #4
    Anonym (Eskilsson) skrev 2014-09-15 23:01:53 följande:

    Är inte SD fullt av invandrare från världens alla hörn? Och jag såg att dom stod och flaxade med Israels flagga igår på deras fest.

    Jag röstar inte på dom, men ser dom absolut inte som ett rasistparti, inte någonstans. Och tycker att det är konstigt att folk utmålar dom som rasister gång på gång trots att det inte är så. Mycket konstigt.


    Kan inte mer än hålla med!
  • Anonym (Kolli­ng)
    Äldre 17 Sep 05:21
    #5

    "Ja jag har en länk", dom är här också, lovar men inte håller,

  • Anonym (hu)
    Äldre 17 Sep 07:10
    #6

    Sd är kulturfacister som vill tvinga in alla i deras egna fålla, eller tvinga människor att leva efter deras definition av vad som är svenskt. 
    Dom som vägrar demoniseras och målas upp som ett hot mot landet.
    Ger du inte upp en stor del av din identitet och kultur eller din religiösa övertygelse kan du inte vara svensk medborgare och det verkar även gälla människor som redan är svenska medborgare. Sd tycker även att infödda svenskar ska kunna bli av med medborgarskapet.
    När man då försöker ta reda på vad det är som gör en typiskt svensk svamlas det om väggbonader och lunchlådor.

    Ett tips är att lyssna och läsa vad som sägs av både anonyma och icke anonyma partimedlemmar så kommer man nog ganska nära sanningen om vart partiet står.
    Nolltoleransen är för övrigt bara ett påhitt för att lura väljare, nolltoleransen gäller bara för mindre viktiga personer. Den innersta kretsen kan komma undan med mycket utan att något händer.

    Man kan kort och gott säga att sd är lite som Sveriges talibaner.

  • Anonym (Reali­st)
    Äldre 17 Sep 17:41
    #7
    Anonym (hu) skrev 2014-09-17 07:10:37 följande:

    Sd är kulturfacister som vill tvinga in alla i deras egna fålla, eller tvinga människor att leva efter deras definition av vad som är svenskt. 
    Dom som vägrar demoniseras och målas upp som ett hot mot landet.
    Ger du inte upp en stor del av din identitet och kultur eller din religiösa övertygelse kan du inte vara svensk medborgare och det verkar även gälla människor som redan är svenska medborgare. Sd tycker även att infödda svenskar ska kunna bli av med medborgarskapet.
    När man då försöker ta reda på vad det är som gör en typiskt svensk svamlas det om väggbonader och lunchlådor.

    Ett tips är att lyssna och läsa vad som sägs av både anonyma och icke anonyma partimedlemmar så kommer man nog ganska nära sanningen om vart partiet står.
    Nolltoleransen är för övrigt bara ett påhitt för att lura väljare, nolltoleransen gäller bara för mindre viktiga personer. Den innersta kretsen kan komma undan med mycket utan att något händer.

    Man kan kort och gott säga att sd är lite som Sveriges talibaner.


    Ser ut som du förväxlat dom med SvP annars får du länka.

    SD vill stoppa importen av talibaner, som är ett allvarligt hot enligt Säpo.
  • Anonym (hu)
    Äldre 18 Sep 18:55
    #8
    Anonym (Realist) skrev 2014-09-17 17:41:29 följande:
    Ser ut som du förväxlat dom med SvP annars får du länka.

    SD vill stoppa importen av talibaner, som är ett allvarligt hot enligt Säpo.
    sverigedemokraterna.se/var-politik/  samt använd de små grytlocken och lyssna noga när dom pratar.  :)

    Nej SD vill stoppa alla muslimer. Alla muslimer är inte talibaner.

  • Äldre 18 Sep 19:01
    #9
    Anonym (hu) skrev 2014-09-18 18:55:33 följande:
    sverigedemokraterna.se/var-politik/  samt använd de små grytlocken och lyssna noga när dom pratar.  :)

    Nej SD vill stoppa alla muslimer. Alla muslimer är inte talibaner.
    Jo det är de¹.

    Källor:
    ¹ sverigedemokraterna.se/

    Skrattande
  • Anonym (Jadu)
    Äldre 18 Sep 19:04
    #10

    Dom har ju asiater judar och utländska kristna från bla Irak i partiet. Det är väl egentligen bara muslimer dom inte accepterar då antar jag?

  • Anonym (hu)
    Äldre 18 Sep 19:21
    #11
    Anonym (Jadu) skrev 2014-09-18 19:04:53 följande:

    Dom har ju asiater judar och utländska kristna från bla Irak i partiet. Det är väl egentligen bara muslimer dom inte accepterar då antar jag?


    Muslimer är ju uppenbart att de inte accepterar och de säger det helt öppet (testa att byta ut muslimer mot judar när Jimmie och co pratar och se om det låter aningens bekant)

    Invandrare accepteras bara om de ger upp kultur och traditioner från hemlandet.

  • Anonym (hu)
    Äldre 18 Sep 19:25
    #12
    Ivan52x53 skrev 2014-09-18 19:01:31 följande:
    Jo det är de¹.

    Källor:
    ¹ sverigedemokraterna.se/

    Skrattande
    Haha ok nu är jag övertygad!!1  Fast äsch du glömde ju länka till världens säkraste källa Avpixlat!  SkrattandeFlört
  • Äldre 18 Sep 19:49
    #13
    Anonym (hu) skrev 2014-09-18 19:25:41 följande:
    Haha ok nu är jag övertygad!!1  Fast äsch du glömde ju länka till världens säkraste källa Avpixlat!  SkrattandeFlört
    Jag tror inte någon skulle tänka sig att sd.se inte är trovärdig Flört
Svar på tråden Sorterar SD "folk efter hudfärg och religiös tillhörighet"?