• Anonym (sårad)

    han tokblåste mig!

    Jag har blivit tokblåst. Och skratta helst inte åt att jag varit så naiv och godtrogen.
    i början på året träffade jag en man. Vi blev kära och flyttade ihop rätt fort.
    Jag råkade finna massa polis papper där han blivit dömd för att stulit nästan 200 tusen på sitt förra arbete. Han lyckades prata om kull mig att det inte stämde. Att någon antagligen hans ex, försökt att sätta dit han. Jag var så sjukt korkad att jag trodde på det.
    Sedan hitta jag ytterligare papper på att han åkt dit för skadegörelse i sitt ex bostad och på hennes bil. Han pratade bort det oxå.
    Han har tre barn med två olika mammor. En bebis på ett år som han inte träffar alls.
    Jag har tyckt att det vart konstigt och mamman har varnat mig för han.
    hans andra två barn struntar han helt i. Massa soc inkopplat där.
    när han träffa mig så sa han att han knappt kan behålla sitt hus. Han klarar inte av att betala på det. Och han har massa kronofogd skulder.
    när han flytta till mig tyckte jag de va så underligt allting. Jag försörjde han.
    Efter ett tag fick jag reda på att han var medlem på bodycontakt. Som singel. Jag har fått reda på allt nu o han har hela tiden gått bakom ryggen på mig.
    idag e han ute ur bilden. Han har tokblåst alla i sin omgivning. Ljugit bedratt och använt alla för sitt egna syfte.
    idag sitter han där snart bostadslös. Får inte träffa sina barn och inga pengar. Och att alla nu vet hur han lurats. Det enda han har kvar är sin sida på bodycontact där han försöker playa andra tjejer nu.
    Så hur dum kunde jag va? Och hur sårad kan man bli?

  • Svar på tråden han tokblåste mig!
  • Anonym (n)

    var glad att han är ute ur bilden och att du lärt dig en läxa. Gå vidare och hítta en bra man. lycka till

  • Anonym (lärdom)

    Du, ta det som en lärdom. Det är lätt att tro på en människa när man är kär. Vad jag försöker råda människor till är att ha totalkoll på en persons ekonomi innan man flyttar ihop. Det är ett så stort steg. En högt skuldsatt människa ska granskas. Likaså är det bra om man försöker ta av sig de rosa glasögonen när man hittar papper på olika brott.

    Du kommer förhoppningsvis inte göra igen. Och troligen har du inte skadats alltför illa.

    :)

  • Anonym (sårad)

    Känns just nu som jag skadats för livet. Fattar inte hur han kunde blåsa alla i sin omgivning så totalt?!

    Hur kan man ljuga så öppet? Så kallt för alla? Han har ju blåst hela min familj? Min son som är vuxen ljög han rätt i ansiktet?

    För mig är det ofattbart att man kan ljuga så mkt och vara så falsk?

  • krillesthlm
    Anonym (sårad) skrev 2014-09-16 10:19:20 följande:

    Jag har blivit tokblåst. Och skratta helst inte åt att jag varit så naiv och godtrogen.
    i början på året träffade jag en man. Vi blev kära och flyttade ihop rätt fort.
    Jag råkade finna massa polis papper där han blivit dömd för att stulit nästan 200 tusen på sitt förra arbete. Han lyckades prata om kull mig att det inte stämde. Att någon antagligen hans ex, försökt att sätta dit han. Jag var så sjukt korkad att jag trodde på det.
    Sedan hitta jag ytterligare papper på att han åkt dit för skadegörelse i sitt ex bostad och på hennes bil. Han pratade bort det oxå.
    Han har tre barn med två olika mammor. En bebis på ett år som han inte träffar alls.
    Jag har tyckt att det vart konstigt och mamman har varnat mig för han.
    hans andra två barn struntar han helt i. Massa soc inkopplat där.
    när han träffa mig så sa han att han knappt kan behålla sitt hus. Han klarar inte av att betala på det. Och han har massa kronofogd skulder.
    när han flytta till mig tyckte jag de va så underligt allting. Jag försörjde han.
    Efter ett tag fick jag reda på att han var medlem på bodycontakt. Som singel. Jag har fått reda på allt nu o han har hela tiden gått bakom ryggen på mig.
    idag e han ute ur bilden. Han har tokblåst alla i sin omgivning. Ljugit bedratt och använt alla för sitt egna syfte.
    idag sitter han där snart bostadslös. Får inte träffa sina barn och inga pengar. Och att alla nu vet hur han lurats. Det enda han har kvar är sin sida på bodycontact där han försöker playa andra tjejer nu.
    Så hur dum kunde jag va? Och hur sårad kan man bli?


    och du såg inte varningsklockorna tidigare som du nyss skrev ned?
  • Anonym (?)
    krillesthlm skrev 2014-09-16 12:19:03 följande:

    och du såg inte varningsklockorna tidigare som du nyss skrev ned?


    Precis vad jag också tänkte skriva. Hitta massa polispapper om domar, skadegörelse, soc inblandat o varningar från mamman, o ändå försörja en sån kille. TS tänkte du att han skulle bli "bättre" när du blev tillsammans med honom eller vad? Kom det som en överraskning att han ljög för din son, o dig?
  • eslah

    Tokblåst blev du ju inte, du valde själv att blunda för det uppenbara. Nåja, lär dig en läxa och tänk dig för i dina val av män framöver.

  • Anonym (sårad)

    Han var ju en mästare på att ljuga sig ur allting när jag frågade han. Han sa att det var hans ex som hittat på allt. Mm.. som sagt, han hade talets gåva o lyckades ljuga sig ur allt när jag undrade om allt. Idag tror jag han är psykopat...

  • Fool
    Anonym (sårad) skrev 2014-09-16 15:23:04 följande:

    Han var ju en mästare på att ljuga sig ur allting när jag frågade han. Han sa att det var hans ex som hittat på allt. Mm.. som sagt, han hade talets gåva o lyckades ljuga sig ur allt när jag undrade om allt. Idag tror jag han är psykopat...


    Han kanske är duktig på att prata men du var nog oxå extremt naiv , såg vad du ville se och blundade för resten. Jag menar , polispapper , varningar från andra , etc.. vad mer behövde du ?

    Psykopat ? Kanske , men alla rötägg är inte psykopater , han kanske bara är allmänt trasig , vad det än är spelar det inte längre någon roll för dig , var glad att du slipper honom och gå vidare med ditt liv , se det som en läxa och var försiktigare i framtiden.
  • Anonym (sårad)

    Jo.. en läxa fick jag mig. Och känner bara äckel mot han nu..

  • krillesthlm
    Anonym (sårad) skrev 2014-09-16 16:18:41 följande:

    Jo.. en läxa fick jag mig. Och känner bara äckel mot han nu..


    psst..damma av dig och gå vidare,syns på BCFlört
Svar på tråden han tokblåste mig!