• Anonym (Balansakt)

    Vad irriterar dig mest med SD-väljare?

    Hm Ja vad är egentligen mest irriterande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad irriterar dig mest med SD-väljare?
  • Anonym (Gnälliga)

    Gnället.

    De beter sig som 5-åringar. Säger man åt dom att de gör fel, så blir svaret alltid:
    ja, men så gjorde ju dom andra...

  • Anonym (Kokaris)
    Anonym (Gnälliga) skrev 2014-09-16 14:13:12 följande:

    Gnället.

    De beter sig som 5-åringar. Säger man åt dom att de gör fel, så blir svaret alltid:

    ja, men så gjorde ju dom andra...


    Okunskapen och dumheten hos dom
  • Anonym (okunskap)

    Deras insisterande på att dra en massa slutsatser utifrån, i bästa fall, otillräcklig kunskap, eller oftare, fördomar.

  • Rafael90

    Alla. Men just nu alla irriterande omröstningstrådar med alternativ som "håller med" eller "nåt helt annat totalt irrelevant som man inte kan välja då det inte ens har med tråden att göra".

  • Anonym (Oskar II)

    Det har jag inte märkt, att dom är mer irriterande än någon annan väljare.

  • Anonym (So)

    Det som irriterar mig med SD är att dom har rätt!

  • Litet My

    Offerkoftan och i de flesta fall oförmågan att stå för sin röst. "Det är de andra partiernas fel att jag röstar på SD, jag ville inte egentligen".

  • DenNamnbitne

    De är JÅ-frälsta. Över huvud taget är de väldigt okritiska till partistyrelsen och det egna partiet. Det gäller väl i och för sig de flesta partiers sympatisörer. Men SD-sympatisörerna borde ju ha slagit nävarna i bordet när ledningen nu nyligen inte stod upp för sina medlemmar. I SD är det tyvärr lägre i tak än i andra partier.

  • Anonym (Körv)

    De irriterar mig inte alls.
    För övrigt så trodde jag att det var allmänt känt att de flesta "SD-spamarna" på FL, i själva verket är SD-motståndare.

Svar på tråden Vad irriterar dig mest med SD-väljare?