• Anonym (Sommarsol79)

    Spänning i luften-ensam om känslan?

    Hej!

    Jag började gå hos en fysioterapeut nu i sommar. Vid flera tillfällen känns det som det varit en laddning i luften mellan oss. Jag blev alldeles paff över känslan första gången och undrade om detta var min känsla eller hans? Känner han åxå denna laddning? Han brukar alltid hålla kvar blicken väldigt länge då vi pratas vid. Han ler ofta och är nästan lite "sprallig" men jag upplever inte att han är det med någon annan. Jag har börjat fundera lite kring den här mannen vad det är för signaler han sänder ut och om denna laddningen som uppstår är något även han känner av ?

    Någon som känner igen sig? Vad tror ni?
    Killar hur beter sig en kille som tycker om någon? Men samtidigt måste gömma sig i sin yrkesroll?

  • Svar på tråden Spänning i luften-ensam om känslan?
  • Anonym (Sommarsol79)

    Någon mer måste väl varit med om den här laddningen som sker i luften vid det där speciella tillfället?

    Vad tror ni det är? Är den ömsesidigt? Eller är det den Andres känslor man känner av?

    Har läst om feromoner (stavas så?) hur vi omedvetet påverkas av någon annans attraktion som frigör detta kemiska luktfria ämnet i luften.

Svar på tråden Spänning i luften-ensam om känslan?