• Anonym (Overly manly man)

    Är den här sidan på riktigt?

    Snubblade in på den här sidan och kan inte riktigt avgöra om den är på riktigt eller ska försöka vara ironisk eller självkritisk mot feminism och jämlikhet. Om det är så tycker jag ironin är väldigt väl dold.

    jamstalldhetsfeministern.wordpress.com/

  • Svar på tråden Är den här sidan på riktigt?
  • Anonym (suck)

    råkade snubbla in på... men självklart gjorde du det *suck*

    snarare är det en blogg gjord av en kränkt liten vit arg man som har alldeles för mycket tid och för mycket bitterhet inombords som sitter och gör en fejkad sida bara för att kunna visa upp som 'bevis'

    källkritik är en bra sak innan man vidarbefodar en massa trams, och om det är du bakom sidan använd tiden till något vettigare, bearbeta din ilska och slösa inte bort tid genom att vara arg på kvinnor

  • Anonym (Overly manly man)
    Anonym (suck) skrev 2014-09-16 15:55:00 följande:

    råkade snubbla in på... men självklart gjorde du det *suck*

    snarare är det en blogg gjord av en kränkt liten vit arg man som har alldeles för mycket tid och för mycket bitterhet inombords som sitter och gör en fejkad sida bara för att kunna visa upp som 'bevis'

    källkritik är en bra sak innan man vidarbefodar en massa trams, och om det är du bakom sidan använd tiden till något vettigare, bearbeta din ilska och slösa inte bort tid genom att vara arg på kvinnor


    Wow! Snacka om att jag måste träffat en öm tå här. Uppenbarligen tog du verkligen åt dig. För övrigt är båda könen, alla raser, alla religioner precis lika duktiga på att lägga upp liknande sidor.

    Det enda som förenar oss människor är vår tjockskalliga övertygelse att "just JAG har rätt". Alla andra har fel och ska medvetet missförstås. Verkliga fakta är ointressant.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Overly manly man) skrev 2014-09-16 15:59:00 följande:
    Wow! Snacka om att jag måste träffat en öm tå här. Uppenbarligen tog du verkligen åt dig. För övrigt är båda könen, alla raser, alla religioner precis lika duktiga på att lägga upp liknande sidor.

    Det enda som förenar oss människor är vår tjockskalliga övertygelse att "just JAG har rätt". Alla andra har fel och ska medvetet missförstås. Verkliga fakta är ointressant.
    snarare var det visst jag som träffade en öm tå, mitt inlägg tog tydligen mitt i prick
  • Anonym (suck)
    Anonym (Overly manly man) skrev 2014-09-16 15:59:00 följande:
    Wow! Snacka om att jag måste träffat en öm tå här. Uppenbarligen tog du verkligen åt dig. För övrigt är båda könen, alla raser, alla religioner precis lika duktiga på att lägga upp liknande sidor.

    Det enda som förenar oss människor är vår tjockskalliga övertygelse att "just JAG har rätt". Alla andra har fel och ska medvetet missförstås. Verkliga fakta är ointressant.
    eller var finns den fakta du pratar om? den blogg som du' råkade snubbla' på?
    ja för den är ju fylld av fakta och inte åsikter.. *suck*

    lägg ner.. snälla
  • Anonym (Overly manly man)
    Anonym (suck) skrev 2014-09-16 16:17:22 följande:
    eller var finns den fakta du pratar om? den blogg som du' råkade snubbla' på?
    ja för den är ju fylld av fakta och inte åsikter.. *suck*

    lägg ner.. snälla
    Jag är genuint nyfiken på varför du reagerar som du gör. Jag får uppfattningen av att du anser att all form av kritik mot feminismen kommer av som du säger "en kränkt liten vit arg man". Du får hemskt gärna motbevisa mig. Personligen anser jag att ingen åsikt ska vara helt skyddad från kritik. Det gäller också ett så laddat ämne som feminism.

    Sen håller jag med om att sidan inte var särskilt välskriven. Det var därför jag faktiskt ville veta vad "redaktören" menar allvar eller försöker vara ironisk. Vad avser dess "fakta" har jag ingen koll på och är inte ens intresserad för sidan verkade alldeles för oseriös, oavsett vilket budskap den försöker förmedla.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Overly manly man) skrev 2014-09-16 17:16:43 följande:
    Jag är genuint nyfiken på varför du reagerar som du gör. Jag får uppfattningen av att du anser att all form av kritik mot feminismen kommer av som du säger "en kränkt liten vit arg man". Du får hemskt gärna motbevisa mig. Personligen anser jag att ingen åsikt ska vara helt skyddad från kritik. Det gäller också ett så laddat ämne som feminism.

    Sen håller jag med om att sidan inte var särskilt välskriven. Det var därför jag faktiskt ville veta vad "redaktören" menar allvar eller försöker vara ironisk. Vad avser dess "fakta" har jag ingen koll på och är inte ens intresserad för sidan verkade alldeles för oseriös, oavsett vilket budskap den försöker förmedla.
    säkert.. återigen ge upp du lurar ingen med ditt användarnamn och hur du råkar snubbla över 'bevis', det är så uppenbart att det handlar om antingen en helt okritisk människa som sprider en massa fördomar och hat utan att vara källkritisk eller en människa med för mycket fritid.

    antifeminister som är seriösa och kan argumentera för sig kan man bemöta och ta på allvar men det här är bara löjligt och t.o.m värsta feministhataren drar sig nog för att kopplas ihop med något så uppenbart och genomskinligt.

    använd din tid till att hitta riktiga källor som du kan använda om du ska argumentera, släng inte upp sidor som är gjorda av arga 'små barn'
    du pratar om fakta, ta reda på fakta då istället för att hålla på med sånt här trams
    ingen annan har orkat ta din tråd på allvar och nu struntar jag också i den, så ointressant var det
Svar på tråden Är den här sidan på riktigt?