• Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 17 Sep 08:31
    17396 visningar
    59 svar
    59
    17396

    Ungdom våldtog mig i provhytt igår

    Mår så dåligt att jag vill spy...
    Igår när jag provade kläder i Sthlm kommer en ungdom in (öppnar provhyttsdörren) när jag står i trosor och bh. Icke latent så drar han min vagina och nyper mig på bröstet, sedan tar han tag i mina axlar och vänder mig kraftigt om och smiskar min rumpa. Sedan försvinner han. Jag var så rädd att jag inte vågade säga ett ord eller göra motstånd. I chock klädde jag på mig snabbt och går ut. Chocken ligger kvar och jag går i cirklar o butiken tills en butikspersonal frågar om jag behöver hjälp. Då brister jag i gråt.

    Jag är hemma från jobbet igår då jag anser mig ha blivit våldtagen. Butikspersonalen har sagt att det går att se på kameraövervakningen, men jag vet att det kommer vara svårt att identifiera killen då han hade luva på sig.

    Usch jag vet inte vad jag ska göra. Jag blev våldtagen igår av en ungdom och här sitter jag och mår dåligt medan hans liv bara fortsätter i lycka. Vad vet jag, kanske är han lyckligare än någonsin då han uppfyllt sitt mål att kränka en kvinna.

    Mår illa! Vad ska jag göra ?

  • Svar på tråden Ungdom våldtog mig i provhytt igår
  • Äldre 17 Sep 08:35
    #1

    du verkar behöva någon att prata med så kanske de blir lättare ör dig att komma över de, gjordes de någon polisanmälan kanske de går att höra med dem där om dem har någon du kan å prata med.

  • Äldre 17 Sep 09:44
    #2

    Det är ett sexuellt övergrepp, stå på dig. Anmäl och sök hjälp.

  • Äldre 17 Sep 09:48
    #3

    En "ungdom" med luva över huvudet på damavdelningen  i en klädbutik?

  • Anonym (?)
    Äldre 17 Sep 09:49
    #4

    Vad betyder detta? "Icke latent så drar han min vagina"

  • Äldre 17 Sep 09:53
    #5

    Men.. Va? De där är ju inte våldtäkt.

  • Anonym (psyk)
    Äldre 17 Sep 10:07
    #6

    Du menar allvarligt att någon ungdom kom in i en provhytt på någon klädaffär i Stockholm, där det finns 1000 tals människor omkring, och våldtagit dig? Inte en aning hur du brukar göra, men inte någon skulle öht öppna dörren (utom personal) utan att få dricka sina måltider ur sugröret de närmaste tiden. 
    Idag är det onsdag, inte fredag. 

  • Chrysa­belle
    Äldre 17 Sep 10:19
    #7

    Ja, det var ju elakt av honom att dra i din vagina. Du skulle dragit tillbaka i hans anus.

  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 10:36
    #8
    Anonym (psyk) skrev 2014-09-17 10:07:10 följande:

    Du menar allvarligt att någon ungdom kom in i en provhytt på någon klädaffär i Stockholm, där det finns 1000 tals människor omkring, och våldtagit dig? Inte en aning hur du brukar göra, men inte någon skulle öht öppna dörren (utom personal) utan att få dricka sina måltider ur sugröret de närmaste tiden. 

    Idag är det onsdag, inte fredag. 


    Ursäkta men vad är ditt problem? Jag sak tala om för dig en sak...du försöker idiotförklara en våldtagen kvinna just nu! I butiken finns en herr och damavdelingen. Provhytten ligger mellan avdelningarna och är till för män och kvinnor. Det fanns inget folk i kö (iaf inte vad jag mins) till provhytten så det var fritt fram för honom att öppna min hytt! Jag har då aldrig varit med om att det finns 1000 personer i en klädbutik. Har du?
  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 10:36
    #9
    neeext skrev 2014-09-17 09:53:29 följande:

    Men.. Va? De där är ju inte våldtäkt.


    Vad kallar du det då? I lagens menig är det våldtäkt
  • Anonym (Kim)
    Äldre 17 Sep 10:43
    #10

    Har du polisanmält? Det är viktigt att göra det snabbt så att polisen kan hämta in övervakningsfilmer innan de spelas över. Du kan även kontakta AVK på SöS för att få hjälp att hitta någon att prata av dig med.

Svar på tråden Ungdom våldtog mig i provhytt igår