• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 17 Sep 12:06
    7084 visningar
    11 svar
    11
    7084

    Tips sexleksak till par

    Hej!
    Jag har aldrig själv testad någon, men jag tänkte överraska min tjej med att introducera någon sexleksak. För att boosta spänningen i vårt sexliv lite!
    Jag funderade eventuellt på en dildo som jag kan använda på henne, men jag är också öppen för andra idéer. Alla tips och idéer är av intresse :) 

  • Svar på tråden Tips sexleksak till par
  • Anonym (Ring)
    Äldre 17 Sep 12:12
    #1

    Penisringar är väldigt uppskattade! Buttplug om man gillar sådant :) finns många hemsidor med leksaker. Gå in och finn lite inspiration!

    Lycka till /

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 12:27
    #2
    Anonym (Ring) skrev 2014-09-17 12:12:37 följande:

    Penisringar är väldigt uppskattade! Buttplug om man gillar sådant :) finns många hemsidor med leksaker. Gå in och finn lite inspiration!

    Lycka till /


    Tack för tipset... vad skulle du säga är den främsta vinsten med en ring. Är det att hålla kuken hård länge, eller blir den hårdare än vanligt typ?
  • Äldre 17 Sep 13:33
    #3

    Jag tycker det där med sexleksaker är skitsvårt. Vi har testat både det ena och det andra som vibrerar, men det är lite för småpirriga vibrationer i det mesta, det funkar inte som man hoppats. Men det är förstås olika för olika kvinnor.
    En vanlig dildo utan vibrator är ganska ok att använda när man slickar samtidigt, det är nåt som funkar....

    Om man vill ha en liten pryl som faktiskt har ganska ok vibrationer och som man kan använda under samlaget så finns "dolfinger" som har funnits i många år, men problemet med den är att reglaget och batterierna sitter i en "sladdosa" vilket är lite bökigt. 
    Vi har testat we-vibe, men den funkade inte alls för oss. 

    På önskelistan nu står en Magic-Wand, häftigare vibrationer går nog inte att hitta..  Jag vill hitta nåt som verkligen tillför nåt. 

  • Äldre 17 Sep 13:33
    #4

    Jag är inte samma som den som svarade innan, men svaret på dina frågor är ja på båda.

  • Äldre 17 Sep 13:34
    #5
    4htshtuut skrev 2014-09-17 13:33:06 följande:

    Jag är inte samma som den som svarade innan, men svaret på dina frågor är ja på båda.


    Glömde förstås att citera. Syftade på ts i inlägg #2
  • Äldre 17 Sep 13:40
    #6
    Anonym (Ring) skrev 2014-09-17 12:12:37 följande:

    Penisringar är väldigt uppskattade! Buttplug om man gillar sådant :) finns många hemsidor med leksaker. Gå in och finn lite inspiration!

    Lycka till /


    Vad gör egentligen en penisring för nytta om mannen inte har problem med potensen, undrar jag?
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 13:51
    #7
    Anders 386 skrev 2014-09-17 13:33:04 följande:

    Jag tycker det där med sexleksaker är skitsvårt. Vi har testat både det ena och det andra som vibrerar, men det är lite för småpirriga vibrationer i det mesta, det funkar inte som man hoppats. Men det är förstås olika för olika kvinnor.
    En vanlig dildo utan vibrator är ganska ok att använda när man slickar samtidigt, det är nåt som funkar....

    Om man vill ha en liten pryl som faktiskt har ganska ok vibrationer och som man kan använda under samlaget så finns "dolfinger" som har funnits i många år, men problemet med den är att reglaget och batterierna sitter i en "sladdosa" vilket är lite bökigt. 
    Vi har testat we-vibe, men den funkade inte alls för oss. 

    På önskelistan nu står en Magic-Wand, häftigare vibrationer går nog inte att hitta..  Jag vill hitta nåt som verkligen tillför nåt. 


    Hmm, ja. Nu när jag funderar kanske inte vibratorn är det viktigaste (fast det verkar ingå i de flesta dildos) utan kanske snarare bara en dildo att använda vid oralsex och för extra långt och teasande förspel :)
    4htshtuut skrev 2014-09-17 13:34:37 följande:
    Glömde förstås att citera. Syftade på ts i inlägg #2
    Got it ;)

  • Handta­get
    Äldre 18 Sep 09:02
    #8

    Alltså jag tycker en penisring tillför rätt mycket. Vi har en sådan med vibrator på och det gynnar både mig och maken. Sen tycker min man att det känns helt annorlunda när han kommer. Visst är det olika från person till person, det är ju bara testa för att se om det passar :)

    Mvh / handtaget

  • Äldre 18 Sep 09:09
    #9

    Penisringar idag är ju mer till för njutning än att bibehålla ståndet. Finns ju penisringar i alla möjliga former och färger, som sitter ovanför eller under (vid pungen) penis - allt till för att piffa till sexet.

    Tänk er själva: ni har sex och han är på väg att komma, men inte du. Han stannar upp, men är kvar i dig, samtidigt som penisringen ligger mot din klitoris och vibrerar. Inte så dumt va? :)


  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 18 Sep 10:20
    #10
    NattaLind skrev 2014-09-18 09:09:16 följande:

    Penisringar idag är ju mer till för njutning än att bibehålla ståndet. Finns ju penisringar i alla möjliga former och färger, som sitter ovanför eller under (vid pungen) penis - allt till för att piffa till sexet.

    Tänk er själva: ni har sex och han är på väg att komma, men inte du. Han stannar upp, men är kvar i dig, samtidigt som penisringen ligger mot din klitoris och vibrerar. Inte så dumt va? :)


    Ah, det låter faktiskt riktigt skönt. Älskar när jag kan hålla mig när tjejen kommer, bara rida ut stormen liksom och sedan köra på tills hon kommer igen för att då komma tillsammans... mums :)
Svar på tråden Tips sexleksak till par