• Äldre 17 Sep 18:42
    42768 visningar
    249 svar
    249
    42768

    Vad skulle ni säga om er kille erkänner att han knullat horor?

    Som rubriken säger.. vad skulle ni säga om det kommer fram att er kille köpt och knullat horor tidigare?

    Jag har inte gjort det själv än... men tanken är lockande! Är ju singel och tänder på tanken att knulla horor för några hundra spänn utomlands. Tanken på att bara välja och vraka och slippa raggandet lockar. Även dominansbiten till viss del. Att kunna få någons kropp för pengar, som man annars inte skulle få tillgång till, åtminstone inte lika lätt.

    Vore det ok? Skulle ni bli förbannande? Göra slut? Är ju singel, kåt, söker spänning och rätt less på raggande. Förhållande för all del, men ibland är man bara kåt och sugen på att knulla en het kropp!

  • Svar på tråden Vad skulle ni säga om er kille erkänner att han knullat horor?
  • mr me
    Äldre 17 Sep 18:44
    #1

    Jag skulle bli förvånad att jag plötsligt har en kille med tanke på hur superstraight jag är. Men men, vem vet vad som händer...

  • Äldre 17 Sep 18:44
    #2

    Det hade varit sjukt avtändande. Jag hade antagligen tappat all respekt och attraktion och sedan gjort slut.

  • Scoops
    Äldre 17 Sep 18:48
    #3

    Jag hade aldrig kunnat ha sex med honom igen, hade äcklats av tanken.

  • Äldre 17 Sep 18:49
    #4

    Jag hade blivit så jävla äcklad så det hade inte fungerat alls.

  • Anonym (***)
    Äldre 17 Sep 18:50
    #5

    Jag hade sagt tack och adjö.

    Vill inte ha en man med en kvinnosyn som säger att det är ok att köpa en kvinnas kropp.

  • Anonym (gjort slut)
    Äldre 17 Sep 18:51
    #6

    Jag har varit med om det och gjorde slut i samma sekund som han sa det. Äcklig kvinnosyn tycker jag. Dessutom bidrar sexköp i detta land till barnsexhandeln. Han blev rätt knäckt och försökte länge få tillbaka mig, men jag vill inte ens prata med honom.

  • Äldre 17 Sep 18:51
    #7

    Du har ingen flickvän nu, men du tänker på vad en framtida tjej skulle tycka? Jag skulle tycka att du var jäkligt skum, ifrågasätta din människosyn och fundera på om du var något att satsa på överhuvudtaget. Hårt men sant.


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Äldre 17 Sep 18:55
    #8
    Aaliyah skrev 2014-09-17 18:51:36 följande:

    Du har ingen flickvän nu, men du tänker på vad en framtida tjej skulle tycka? Jag skulle tycka att du var jäkligt skum, ifrågasätta din människosyn och fundera på om du var något att satsa på överhuvudtaget. Hårt men sant.


    Jo, det är ju just det jag tänker. Men antagligen skulle jag aldrig berätta något eftersom jag antar reaktionen.

    Samma reaktion om du fick höra att killen legat med slampiga tjejer?
  • Äldre 17 Sep 18:57
    #9

    I vissa länder är prostitution både lagligt och vanligt. Vet dock inte hur öppna de som köpt är mot sina (framtida) partners. Men i en del länder har ju varannan eller var tredje knullat horor.

  • Äldre 17 Sep 18:58
    #10

    Att det är vanligt och lagligt är inte samma sak som att det är moraliskt ok.


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
Svar på tråden Vad skulle ni säga om er kille erkänner att han knullat horor?