• Anonym (Tjej)
    Äldre 17 Sep 19:31
    21420 visningar
    149 svar
    149
    21420

    Skulle ni ljuga om detta..?

    Hejsan på er!

    Är en tjej på 20. Har träffat en jättefin kille i några månader nu. Innan jag träffade honom hade jag ganska mycket sex. Jag har även sålt sex, för en kul grej alltså. Jag tände på det. Jag har legat med ca 500 killar. Många tycker säkert detta är vidrigt. Men vad ska jag säga, jag gillar sex, jag ville testa många killar.

    Jag har gjort saker som jag vet att han inte skulle uppskatta - Sålt sex, sex med äldre och sex med flera killar samtidigt. Det skulle han inte tycka var okej, nästan säker på det.

    Jag tycker så mycket om honom men är rädd att han ska dumpa mig om han får veta. Jag har aldrig varit otrogen, aldrig haft någon könssjukdom.

    Skulle ni ljuga om detta? Säga att jag bara legat med några st? Och inte berätta om att jag sålt etc?
    Och hur skulle du ta detta om din partner berättade detta för dig..?

  • Svar på tråden Skulle ni ljuga om detta..?
  • Mamori
    Äldre 17 Sep 19:37
    #1

    Jag skulle inte brytt mig att du sålt sex om du tände på det själv, då är det mer en kinky grej liksom. Däremot är 500 riktigt mycket om du bara är 20. Hur har du hunnit med? Drömmer När började du ha sex?

    Jag tror att 500 hade gjort mig lite off faktiskt för jag hade känt mig så insignifikant i jämförelse, som en i mängden. Men om du var noga med att förklara att jag var bästa någonsin och att du aldrig känt så här för något förut etc etc så hade det känts bättre.

  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 17 Sep 19:38
    #2

    Ljuga och ljuga. Jag skulle väl helt enkelt säga att min integritetskänsla inte tillät att jag svarade på en fråga om antal sexpartners.

  • Anonym (Ljuga och ljuga.­..)
    Äldre 17 Sep 19:39
    #3

    Jag tycker inte du ska ljuga och säga att det bara är några få när det är så många. Men du behöver ju inte dra upp detaljerna heller.

    Vill du inte berätta alls? Säg att ditt sexliv är privat, vad du gjort innan ni träffades är din ensak.

    Vill du dela med dig lite? Säg att du är erfaren, att du gjort en del grejer men att du inte vill berätta alla detaljer, att det räcker så.

    Vill du dela med dig av allt och inte ha hemlisar? Berätta lite i taget. Säg att det finns detaljer i ditt sexliv han kanske kommer ha svårt för, men att du varken ångrar dig eller skäms. Om han har problem med det ligger det enbart på honom. Att du kan berätta men då förväntar du dig att han varken kritiserar eller dömer.

  • Äldre 17 Sep 19:41
    #4

    Oj va mkt, tycker dock att du ska vara ärlig mot honom!

  • Anonym (Å)
    Äldre 17 Sep 19:43
    #5

    Ljug inte , men du behöver inte ge honom en detaljerad lista om dina tidigare ligg heller.

    Han har ingenting att göra med det.

  • Anonym (Tjej) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 19:49
    #6

    Ja, jag förstår ju att det låter mycket. Det är ju mycket. Hade sex första gången jag var 14, sen har jag haft mycket sex. Tänkte först att jag skulle säga att jag bara haft några st men jag vill ju inte ljuga egentligen. Och det är ju stor skillnad på 10 st och 500 st, då ljuger jag ju ganska rejält. 

    Jag skulle vilja vara helt ärlig, jag vill ju inte ha några hemligheter men jag vet inte. Funderar på att bara vara helt ärlig så får han välja själv. Vad ska jag göra liksom.. 

    Vill bara inte han ska dumpa mig Rynkar på näsan

  • Äldre 17 Sep 19:58
    #7

    Om jag hade varit i 20-årsåldern och min tjej berättat att hon haft 500 män, sålt sex, haft gruppsex osv hade jag känt mig otillräcklig och oerfaren. Det hade inte funkat, jag hade bara väntat på att hon skulle tröttna och dra till någon ny
    Så du bör nog frisera sanningen, med den risk det innebär att han ändå får veta då du haft så många.

    Några frågor, hur har du hunnit med så många? Tror du att du kan hålla dig till en då du är van vid ständig omväxling?

  • Anonym (Å)
    Äldre 17 Sep 20:00
    #8

    När det gäller din sista fråga...

    Jag skulle ta rätt bra om min partner berättade sanningen eller inte berättade alls hur många hen hade sex med , men jag skulle dumpa en person som medvetet ljög och och sa att hen " endast låg med några stycken " och sen kom det fram att hen hade sex med 500 , sålde sex m.m.

    Detta har inget att göra med antalet partners , jag gillar inte oärliga människor , hycklare och folk som inte står för sina handlingar.

    Jag skulle också göra slut med en person som ljög om andra saker.

  • Anonym (Å)
    Äldre 17 Sep 20:02
    #9
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-17 19:49:23 följande:

    Ja, jag förstår ju att det låter mycket. Det är ju mycket. Hade sex första gången jag var 14, sen har jag haft mycket sex. Tänkte först att jag skulle säga att jag bara haft några st men jag vill ju inte ljuga egentligen. Och det är ju stor skillnad på 10 st och 500 st, då ljuger jag ju ganska rejält. 

    Jag skulle vilja vara helt ärlig, jag vill ju inte ha några hemligheter men jag vet inte. Funderar på att bara vara helt ärlig så får han välja själv. Vad ska jag göra liksom.. 

    Vill bara inte han ska dumpa mig 


    Älskar han dig dumpar han inte dig för saker du har gjort innan ni träffades.

    Vad som är viktigt vad du gör nu och i framtiden.
  • Anonym (---)
    Äldre 17 Sep 20:02
    #10

    Hur kommer det att vara att bara ha sex med en enda framöver? Är du ens intresserad av ett sådant leverne med tanke på ditt förflutna? Är det risk för att info om vad du har sysslat med når din killes öron från nån annan än dig?

Svar på tråden Skulle ni ljuga om detta..?