• Äldre 17 Sep 19:57
    3002 visningar
    17 svar
    17
    3002

    Står ni för all porr ni tittar på hur snuskig den än är?

    Alltså skulle ni kunna visa all webbhistorik för er partner? Tittar/tänder ni på för snuskig porr för att våga berätta?

    Min tes är att kvinnor har sjukare fantasier än ni vågar erkänna. Och män också. ;)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Står ni för all porr ni tittar på hur snuskig den än är?
  • Äldre 17 Sep 21:25
    #1

    Jo, för min partner kan jag visa det, för honom kan jag lita på. Men jag skulle inte visa det till andra :P

  • Äldre 17 Sep 22:57
    #2

    Självklart jag har inget att dölja för min man och han njuter av att jag är så snuskigt kinky ?

  • Äldre 17 Sep 23:02
    #3

    Fint!


    Grynet2010 skrev 2014-09-17 22:57:15 följande:

    Självklart jag har inget att dölja för min man och han njuter av att jag är så snuskigt kinky ?


  • Anonym (duden­)
    Äldre 18 Sep 02:03
    #4

    Ja alltså, jag döljer ingen historik om hon vill se är det bara att kolla. Hon får välja själv om hon vill såklart..

  • Anonym (ärlig­)
    Äldre 18 Sep 02:10
    #5

    Jadå han kan allt se vad jag tittar på.

  • Äldre 18 Sep 08:47
    #6

    För min sambo hade jag lätt kunnat tala om allt, eller han vet nog nästintill allt redan. Kanske inte för alla andra dock


    Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • Äldre 18 Sep 08:50
    #7

    Den porr jag kollat senaste två-tre åren skulle jag kunna visa. Men går man längre tillbaka i tiden skulle jag INTE kunna visa. 

  • Äldre 18 Sep 11:58
    #8

    Som jag tittar på normalt? Japp. Som jag råkar klicka mig in på av misstag? nej. Och ja vissa sidor är lite som youtube, efter några klcik så är du på den udda sidan av youtube där allt är helt bisarrt och helt åt helvete märkligt. Man sitter där och går "Vad, vad gjorde dom nyss med honom/henne?!? Går det ens?" osv haha.

  • eslah
    Äldre 18 Sep 12:02
    #9

    Nja, hellre det än att han finner någon pinsam sökning man har gjort på google. Men lite irriterande ändå, allt man tittar på är inte alltid saker som man vill göra själv.

  • Äldre 18 Sep 12:04
    #10
    eslah skrev 2014-09-18 12:02:03 följande:

    Nja, hellre det än att han finner någon pinsam sökning man har gjort på google. Men lite irriterande ändå, allt man tittar på är inte alltid saker som man vill göra själv.


    Många använder ju porr för att stilla fantasier de vet de inte kan/vill få utlopp för.
  • Anonym (psych­o light)
    Äldre 18 Sep 17:20
    #11

    Jag ser inte så mycket på porr men när jag berättade ett par av mina fantasier för min man så bleknade han så nu slipper han höra om vissa av dem.

    Jag tycker att allt är tillåtet i fantasin. Har inget behov av att göra det eller se de värsta grejerna ens på film, jag kan tänka själv.

  • Äldre 18 Sep 17:24
    #12

    Ser ingen anledning att hon inte skulle få veta.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Äldre 18 Sep 17:26
    #13

    Absolut inte. Skulle inte förvåna mig om det rentav är brottsligt att kolla på mycket av den porr jag avnjuter.


    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (x)
    Äldre 18 Sep 19:51
    #14

    Nice att så många tjejer pullar till porr.... och vågar erkänna det här åtminstone ;)

  • Zoja
    Äldre 18 Sep 20:41
    #15

    Japp, inga problem. Han vet redan vad jag gillar ändå.

  • Anonym (Jess)
    Äldre 18 Sep 20:48
    #16

    Nja, eller nej... Han skulle nog tycka att det var lite väl... hårt

  • Äldre 18 Sep 22:09
    #17
    Perplex skrev 2014-09-18 11:58:21 följande:
    Som jag tittar på normalt? Japp. Som jag råkar klicka mig in på av misstag? nej. Och ja vissa sidor är lite som youtube, efter några klcik så är du på den udda sidan av youtube där allt är helt bisarrt och helt åt helvete märkligt. Man sitter där och går "Vad, vad gjorde dom nyss med honom/henne?!? Går det ens?" osv haha.
    Hahaha! Klockrent. Skrattande
Svar på tråden Står ni för all porr ni tittar på hur snuskig den än är?