• Anonym (Drömm)

    Mardrömmen har satt skräcken i mig

    Vissa av mina drömmar har på något vis uppfyllas. Ni behöver kunnige tro på det men så är det. Normalt sett brukar det vara småsaker såsom.

    Men för en stund sedan när jag sov drämde jag en mycket hemsk sak. Jag drömde om ett landsförräderi och ett brott mot mänskligheten över världen. Hade drömmen bara gett en överskådlig bild över händelseförloppet så hade jag inte brytt mig. Men i detta fall fick jag de allt i detalj och hur pusselbitarna stod på plats. Det var sån fruktansvärd jävla drömm att bör jag vaknade upp så var jag livrädd. Jag är rädd fortfarande. Jag vet att det låter löjligt för er, men det var så jäkla hemskt. Hela verige blev lurade av människor vi trodde vi kunde lita på, och när deras landsförräderi och brott mot mänskligheten synades vändes världen upp och ner.

    Ja vet att det bara var en drömm, men jag är ensam hemma idag och är rädd. Normalt sett brukar jag aldrig vara rädd, men idag känner jag inte igen mig. Vad ska jag göra ?

  • Svar på tråden Mardrömmen har satt skräcken i mig
  • Tow2Mater

    Låt mig gissa - du dromde om SD?

    Ta tag i dina demoner, leta upp lokala SD och gå dit o bekanta dig med dem; de är inte hitler den andre.

Svar på tråden Mardrömmen har satt skräcken i mig