• Anonym (Tjej)

    Vill ha en hård kille..

    Hej!

    Jag har ett litet ''problem'' med min kille. Jag önskar att han kunde vara lite hårdare mot mig under sex. Jag vill att han ska dra mig lite i håret och liksom vara dominant. Han var det när vi blev ihop meen tror att han bara spelade. Har bett honom vara lite hårdare men han säger att han inte vill vara så hård mot mig och vill inte förnedra mig.. Börjar fan tänka på andra killar, jag vill inte det men kan inte hjälpa det.. Jag vill inte att han ska vara så mesig och liksom fråga - ''Är det okej om jag gör såhär''. Blir ju avtänd då. 

    Jag börjar tänka på mitt ex och han kunde liksom bara lyfta upp mig och ta tag i mig hårt. Illa att jag går och tänker på ex men ja..

    Hur ska jag få min kille att bli hårdare..?

  • Svar på tråden Vill ha en hård kille..
  • Lucas von Lord

    Tror han kan vara osäker på vad och vad som är ok och vad som inte är ok för dig, vad du anser är att förnedra och inte. Gör en mysig hemmakväll med vin, mat och snack. Berätta vad han får och inte får. Vad du tycker är skönt och vad du tycker är att gå för långt. Låt inte det bli sex den kvällen för då kommer det kännas konstlat. Leta fram en porrfilm där killen är "hård mot en tjej" på den nivån du tycker är ok och gillar. Visa honom den och säg, det här skulle jag gå igång på. Damhandboll en preferens att utgå ifrån. Lycka till!

  • Lucas von Lord
    Lucas von Lord skrev 2014-09-17 23:26:52 följande:

    Tror han kan vara osäker på vad och vad som är ok och vad som inte är ok för dig, vad du anser är att förnedra och inte. Gör en mysig hemmakväll med vin, mat och snack. Berätta vad han får och inte får. Vad du tycker är skönt och vad du tycker är att gå för långt. Låt inte det bli sex den kvällen för då kommer det kännas konstlat. Leta fram en porrfilm där killen är "hård mot en tjej" på den nivån du tycker är ok och gillar. Visa honom den och säg, det här skulle jag gå igång på. Damhandboll en preferens att utgå ifrån. Lycka till!


    "Då har han en preferens...." Inte damhandboll! Asgarv.
  • Dickie Simpkins
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-17 23:19:54 följande:

    Hej!

    Jag har ett litet ''problem'' med min kille. Jag önskar att han kunde vara lite hårdare mot mig under sex. Jag vill att han ska dra mig lite i håret och liksom vara dominant. Han var det när vi blev ihop meen tror att han bara spelade. Har bett honom vara lite hårdare men han säger att han inte vill vara så hård mot mig och vill inte förnedra mig.. Börjar fan tänka på andra killar, jag vill inte det men kan inte hjälpa det.. Jag vill inte att han ska vara så mesig och liksom fråga - ''Är det okej om jag gör såhär''. Blir ju avtänd då. 

    Jag börjar tänka på mitt ex och han kunde liksom bara lyfta upp mig och ta tag i mig hårt. Illa att jag går och tänker på ex men ja..

    Hur ska jag få min kille att bli hårdare..?


    Det känns som att man är som man är. Svårt att ändra vad man blir kåt av. Annars skulle ju du själv lika gärna kunna ändra dig och tycka hans mjuka stil är upphetsande. Jag är själv åt det hållet du vill att han ska vara, så jag förstår exakt frustrationen.
  • Anonym (Dom man)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-09-17 23:19:54 följande:

    Hej!

    Jag har ett litet ''problem'' med min kille. Jag önskar att han kunde vara lite hårdare mot mig under sex. Jag vill att han ska dra mig lite i håret och liksom vara dominant. Han var det när vi blev ihop meen tror att han bara spelade. Har bett honom vara lite hårdare men han säger att han inte vill vara så hård mot mig och vill inte förnedra mig.. Börjar fan tänka på andra killar, jag vill inte det men kan inte hjälpa det.. Jag vill inte att han ska vara så mesig och liksom fråga - ''Är det okej om jag gör såhär''. Blir ju avtänd då. 

    Jag börjar tänka på mitt ex och han kunde liksom bara lyfta upp mig och ta tag i mig hårt. Illa att jag går och tänker på ex men ja..

    Hur ska jag få min kille att bli hårdare..?


    Genom att säga konkret och exakt vad han ska göra, sedan bekräfta att det känns bra: det låter som han inte kan associera ihop d/s-sex med känslor. Det är sannolikt något han kan ta sig över, men du behöver vara tydlig både med vad han ska göra och hur du upplever det.

    Självklart måste du vara konkret eftersom handlingar han tycker ligger på samma nivå, t.ex. dra i håret och örfil, kanske inte alls ligger på samma nivå för dig, t.ex. bra att han drar i håret men örfilar är för mycket.

    När han känner trygghet i din njutning och att han förstår vad som ger dig njutning så kommer improvisationerna.

    Det kommer komma bakslag, hantera dem varsamt och i dialog.
  • BengtH

    Ovanligt med tjejer som gillar hårdhänta killar. 

    Killar är försiktiga, om dom är för hårdhänta så blir dom ju anmälda och klassade som våldsmän och får våldtäktsanklagelser.

  • ManiLund

    Hetsa honom. Kåta upp honom, visa att du vill och säg sen att han inte får, men visa tyyydligt att du vill. Sen säger du nej igen...

  • Dickie Simpkins
    BengtH skrev 2014-09-18 22:14:38 följande:

    Ovanligt med tjejer som gillar hårdhänta killar. 

    Killar är försiktiga, om dom är för hårdhänta så blir dom ju anmälda och klassade som våldsmän och får våldtäktsanklagelser.


    Skojade du nu? Jag upplever att det är precis tvärtom.
Svar på tråden Vill ha en hård kille..