• Levalivetmedbarn

    Naturligt lyckopiller - finns!

    Jag känner mig ofta deppig på hösten och i stressiga perioder men vill och vågar inte testa lyckopiller pga biverkningarna och att man kan bli beroende fast flera har tyckt att jag borde!

    Klagade i en Lifebutik förra helgen och hon tyckte jag skulle testa Saframyl positive mood och nu helt otroligt jag mår bättre och det har inte ens gått två veckor. Jag är inte negativ till allt och känner inte att jag bara vill gömma mig i sängen....

    I butiken sa man att Saframyl Postive mood inte har några biverkningar stämmer det, någon mer som provat?

    Jag känner inga biverkningar men vågar inte tro den är så bra!

  • Svar på tråden Naturligt lyckopiller - finns!
  • Mara75

    Hej,
    Vet inte heller vad jag ska tro. Testat Saframyl på min mycket deprimerade dotter då vi inte fick läkarbesök för ev utskrift av antidepp för ens om två månader. Hon har nu ätit det i två veckor och hon mår bra!!!! Hon säger att hon inte har någon ångest längre och det känns som att hon har kommit tillbaka från ett djupt mörker. Kanske för tidigt att säga om det är bra för all framtid men någonting har verkligen hänt.
    Synd att det är så dyrt men just nu känns det värt allt.

  • Krokodilen59

    Har köpt saframyl idag ,tagit första tabletten hoppas det hjälper

    Verkar ju ha fungerat för flera.spännande

    hoppas verkligen.

  • Mamma S

    En till som hoppas på god effekt här, beställde en dos igår. Har tidigare ätit rosenrot men vill prova något annat. Är i klimakteriet och humöret är svajigt emellanåt. Hoppas att detta kan hjälpa lite.

Svar på tråden Naturligt lyckopiller - finns!