• Anonym (Hehe)
    Äldre 18 Sep 12:23
    709 visningar
    25 svar
    25
    709

    Hur känns det att Miljöpartiet är så mycket mindre än SD? ;)

    Mohahahah

    Ja vad säger ni nu?

  • Svar på tråden Hur känns det att Miljöpartiet är så mycket mindre än SD? ;)
  • Anonym (Tjoho­)
    Äldre 18 Sep 13:34
    #1

    Det känns skitbra! Mycket hellre SD än MP!

  • Anonym (klkdf­k)
    Äldre 18 Sep 13:35
    #2

    som pest eller kolera

  • Äldre 18 Sep 16:20
    #3

    Vad skulle man säga? Skulle man ändra sin egna politiska övertygelse för att ett annat parti fått fler röster?

  • Äldre 18 Sep 16:22
    #4

    Sorgligt. Vart är vi på väg.

  • Anonym (MTSFP­)
    Äldre 18 Sep 16:42
    #5

    Tja, det känns ungefär som när folk vill vara med i Paradise hotel, köper en magnetisk kudde för 1500 spänn eller går med i pyramidspel och tror att dom ska bli rika. Man skakar på huvudet, konstaterar att den siste idioten inte är född och går vidare i livet.

  • Äldre 18 Sep 16:57
    #6

    Tack o lov!

  • Anonym (MO)
    Äldre 18 Sep 16:58
    #7

    Mp är nästan lika hjärndöda som Fi. Självklart hamnar dessa oseriösa partier under 7%

  • Anonym (Tack bra!)
    Äldre 18 Sep 17:54
    #8

    Att väljare lämnat m för sd känns väl för mig ungefär som det känns för dig att väljare lämnat mp för fi. Folk som tidigare inte tyckte som jag tycker fortfarande inte som jag. Hur känns det att mp högst sannolikt kommer att sitta i den kommande regeringen medan sd kommer att bli aktivt motarbetade av alla andra riksdagspartier?

  • Anonym (***)
    Äldre 18 Sep 18:03
    #9

    Det känns bra att MP ska sitta i en regering de närmsta 4 åren och få genom sin politik.

    Hur känns det, TS, att SD inte har någon att samarbeta med?

  • Anonym (MO)
    Äldre 18 Sep 18:09
    #10
    Anonym (***) skrev 2014-09-18 18:03:52 följande:

    Det känns bra att MP ska sitta i en regering de närmsta 4 åren och få genom sin politik.

    Hur känns det, TS, att SD inte har någon att samarbeta med?


    Det är detta jag älskar med politiken. Mp är som klassens särbarn som ska få sitta med för att dom andra ska känna sig bättre
Svar på tråden Hur känns det att Miljöpartiet är så mycket mindre än SD? ;)