• Anonym (Grädde)

    Min sambo sprutade grädde på mitt underliv när jag sov

    Idag när jag vaknade så såg jag att mina trosor var nedragna. Min sambo hade sprutat med vispgrädde en smilegulle på min vagina och fotograferat mig. När jag sedan skickar ett sms till honom vi frågar varför han hade gjort så, så skickar han mms bild på min vagina med grädd-smilegubben. Jag tycker inte ett dugg detta var roligt. Jag undrar ni vad jag borde säga till honom när han kommer hem. Jag planerar att skrika eller gråta. Vad tror ni är känsligast?

  • Svar på tråden Min sambo sprutade grädde på mitt underliv när jag sov
  • Stårschan

    Helt påhittat och du är kille. Annars hade du aldrig skrivit att du "planerar att gråta". Killar tror nämligen att tjejer kan styra sånt.

  • Anonym (Grädde)
    Stårschan skrev 2014-09-18 15:25:05 följande:

    Helt påhittat och du är kille. Annars hade du aldrig skrivit att du "planerar att gråta". Killar tror nämligen att tjejer kan styra sånt.


    Nej ja svär
  • Gathenhielm

    Rista in en smiley i hans pung när han sover. Då jävlar ska du se vem som planerar att gråta.


    Reasons... we all have them, at times.
  • taquine

    Funderar allvarligt på att börja anmäla alla usla tr*lltrådar... , nada ,zip , zero att tillföra detta forum. {#emotions_dlg.djavulsk}

  • Anonym (L)
    taquine skrev 2014-09-18 17:50:33 följande:

    Funderar allvarligt på att börja anmäla alla usla tr*lltrådar... , nada ,zip , zero att tillföra detta forum. {#emotions_dlg.djavulsk}


  • Anonym (L)
    Stårschan skrev 2014-09-18 15:25:05 följande:

    Helt påhittat och du är kille. Annars hade du aldrig skrivit att du "planerar att gråta". Killar tror nämligen att tjejer kan styra sånt.


  • Anonym (L)
    LaLola skrev 2014-09-18 17:30:02 följande:

    Trovärdigt...verkligen.


  • krillesthlm
    Anonym (Grädde) skrev 2014-09-18 17:22:38 följande:
    Nej ja svär
    svär inte för mkt bara
  • Anonym (:))

    Gör en gräddsmiley i arslet på honom när han sover och sätt dit en morot som näsa och ta kort som payback.

  • Anonym (zzzz)
    Anonym (Grädde) skrev 2014-09-18 15:05:54 följande:

    Idag när jag vaknade så såg jag att mina trosor var nedragna. Min sambo hade sprutat med vispgrädde en smilegulle på min vagina och fotograferat mig. När jag sedan skickar ett sms till honom vi frågar varför han hade gjort så, så skickar han mms bild på min vagina med grädd-smilegubben. Jag tycker inte ett dugg detta var roligt. Jag undrar ni vad jag borde säga till honom när han kommer hem. Jag planerar att skrika eller gråta. Vad tror ni är känsligast?


    Hade du tråkigt när du skrev ihop denna otroliga story?
  • Anonym (:))
    Anonym (zzzz) skrev 2014-10-02 03:03:18 följande:
    Hade du tråkigt när du skrev ihop denna otroliga story?
    Vem vet? Inte blev det roligare av ditt inlägg i varje fall.
    Prova att spruta lite grädde i ögonen och runt munnen som en smiley och skriv slumpässigt på tangentbordet så kanske något roligare händer, posta bild också! :D
  • Anonym (zzzz)
    Anonym (:)) skrev 2014-10-02 03:09:42 följande:

    Vem vet? Inte blev det roligare av ditt inlägg i varje fall.

    Prova att spruta lite grädde i ögonen och runt munnen som en smiley och skriv slumpässigt på tangentbordet så kanske något roligare händer, posta bild också! :D


    Eller så startar jag en uppföljartråd till denna otroliga story?
Svar på tråden Min sambo sprutade grädde på mitt underliv när jag sov