• Zandraorneling

    graviditetskollen.nu

    Har köpte tester från graviditetskollen.nu
    Har testat 6 tester, olika tider. I går på förmiddagen fick jag ett svagt plus. BIM om 3 dagar. I dag på morgonen fick jag inget plus. Och nu i kväll gjorde jag ett till test då ser jag ett svagt svagt streck igen. Usch vet inte om jag stirra mig blint eller om det är ett streck. Har någon testat tester fårn graviditetskollen? 

  • Svar på tråden graviditetskollen.nu
  • sagofröken


    Hej! Jag fick dessa tre svaaaaga positiva med graviditetskollentest tisdag och onsdag. Köpte clearblue som visade negativt både onsdag och torsdag. Vet inte vad jag ska tro, men har säkert tre dagar kvar till bim jag också. Det är väl bara att vänta...
  • sagofröken

    Symptom tänker jag inte fundera på :) De är så lätta att inbilla sig, tyvärr.

    Ditt test ser verkligen positivt, så du behöver nog bara ta ett djupt andetag, vänta några dagar och köpa ett digitalt.

    Men fan vad svårt det är med tålamod.

  • sagofröken

    jag vet inte säkert, men gissar på söndag. oregelbunden cykel men positivt äl-test 6/9 så borde haft äl 7 eller 8/9. 
    idag fått två negativa och tre positiva med en annan testsort (testlagret). man blir ju galen :)

  • sagofröken

    Blev ett "riktigt" plus för mig också! Måste varit väldigt tidigt efter befruktning jag fick utslag på graviditetskollens stickor, märkligt egentligen... Lycka till!

  • Zandraorneling
    sagofröken skrev 2014-09-25 19:28:55 följande:

    Blev ett "riktigt" plus för mig också! Måste varit väldigt tidigt efter befruktning jag fick utslag på graviditetskollens stickor, märkligt egentligen... Lycka till!


    Ta k detsamma ????
Svar på tråden graviditetskollen.nu