• Svar på tråden någon som kan kalorier
  • Vilda Tiger

    Mellan 1800 och 2200 skulle jag gissa men då räknar jag nog lågt på träningsdryckerna. Såsen kan lätt slå fel med flera hundra kcal beroende på hur mycket du tar av den.

  • Ronja 551
    Vilda Tiger skrev 2014-09-18 23:40:58 följande:

    Mellan 1800 och 2200 skulle jag gissa men då räknar jag nog lågt på träningsdryckerna. Såsen kan lätt slå fel med flera hundra kcal beroende på hur mycket du tar av den.


    Proteinet ligger på 90-100 kalorier per intag . Det har jag iaf koll på! ???? bra tanke... man glömmer så lätt att såsen. Drar iväg...
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Ronja 551
    Tocopherol skrev 2014-09-18 23:47:43 följande:

    Skulle tippa på 2200-2300 kcal.


    Det var en precis gissning! Fan jag önskar mig en köksvåg som visar kalorier...
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • MrAlexanderVonSkellington
    Hej!
    Mitt namn är Alexander och jag videobloggar.
    En till tråkig videoblogg tänker du nu? Absolut inte.
    Jag lever i en dysfunktionell familj som tjafsar och träter, det dokementerar jag i mina avsnitt utav "Psychofamiljen" som snabbt blivit populärt på många håll för sin barnsliga humor och misär.
    Det tredje avsnittet släpptes igår och du kan se det här: 


    I detta avsnitt köper vi aktier för 100.000:- och åker på en mardrömsresa till Sälen.
    Inga tråkiga långkok och bullbak här inte.

    <link>

     </link>
  • Voluptuous Shalimar

    Om du inte har skrivit exakta mängder av varje livsmedel (som i sin tur är angivet på ett väldigt detaljerat sätt) så är det omöjligt att säga.

    Smart sätt att få många besökare till bloggen... 

  • Ronja 551

    Helt omöjligt är det inte att uppskatta men omöjligt att vara exakt! Finns så många som har bättre "öga" o erfarenhet än jag som kan uppskatta ????


    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
Svar på tråden någon som kan kalorier