• Anonym (förtvivlad)

    Varför ska man ha en man i sitt liv, ni är så onda

    Varför är män så egoistiska, elaka och empatilösa? Ni slåss, skriker, tänker med kuken och är arroganta och reserverade. Ni trycker ner kvinnor och det ni verkligen bryr er om är makt här i livet och hur ni kan framhäva ert kön! Är så trött på det här, ni är inga vikingar och inga feministfjollor. Ni är bara män! Jag gillar er inte, ursäkta om jag får uttrycka men jag.....HATAR ER!!

    Ni säger att ni älskar en och ändå misshandlar ni sönder sambon/frun bara för att ni kan och vill. 

    Svara på den frågan till er män som inte känner igen er i beskrivningen, varför är ni så speciella? 

  • Svar på tråden Varför ska man ha en man i sitt liv, ni är så onda
  • LaLola

    Kan du inte tala om hur kvinnor är också när du ändå är i gång?
    För alla kvinnor är likadana va?

  • Anonym (hm)

    Ts du har valt fel man eller om det hänt mer än en gång fel män. Jag är man och det stämmer varken in på mig eller andra män i min omgivning. Du umgås fel helt enkelt eller haft oturen att råka ut för en skitstövel eller två. Dra aldrig alla män under en och samma kam. Jag kallar inte alla kvinnor för slynor och räknar med ett liknande uppträdande tillbaka.

  • Anonym (Zed)
    Anonym (förtvivlad) skrev 2014-09-18 23:39:34 följande:

    Svara på den frågan till er män som inte känner igen er i beskrivningen, varför är ni så speciella? 


    Vi är inte speciella, vi är den stora majoriteten som inte ljuger, våldtar och slåss.
  • Gathenhielm
    Anonym (förtvivlad) skrev 2014-09-18 23:39:34 följande:

    Varför är män så egoistiska, elaka och empatilösa? Ni slåss, skriker, tänker med kuken och är arroganta och reserverade. Ni trycker ner kvinnor och det ni verkligen bryr er om är makt här i livet och hur ni kan framhäva ert kön! Är så trött på det här, ni är inga vikingar och inga feministfjollor. Ni är bara män! Jag gillar er inte, ursäkta om jag får uttrycka men jag.....HATAR ER!!

    Ni säger att ni älskar en och ändå misshandlar ni sönder sambon/frun bara för att ni kan och vill. 

    Svara på den frågan till er män som inte känner igen er i beskrivningen, varför är ni så speciella? 


    Helt riktigt. I morse vaknade jag ur en våt dröm och drogs ur sängen av ett pulserande, bedjande morgonstånd. Efter en frukost av blodapelsinjuice och cornflakes i kvinnotårar spatserade jag ut på jakt efter lägre stående varelser att nita och/eller knulla.

    Jag gick vart än dasen pekade, blickförnedrade diverse fruntimmer och snackade skit mentalt med förbipasserande män. Du förstår, vi män är ständigt i telepatisk kontakt med resten av manligheten, vilket gör varje man personligen ansvarig för alla illdåd som någon annan man någonsin begått. 

    Sedan kukade jag sönder en buss, tog en öl, och brände ner grannhuset.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (förtvivlad)
    Anonym (hm) skrev 2014-09-18 23:42:46 följande:

    Ts du har valt fel man eller om det hänt mer än en gång fel män. Jag är man och det stämmer varken in på mig eller andra män i min omgivning. Du umgås fel helt enkelt eller haft oturen att råka ut för en skitstövel eller två. Dra aldrig alla män under en och samma kam. Jag kallar inte alla kvinnor för slynor och räknar med ett liknande uppträdande tillbaka.


    Javisst ska det skyllas på mig ..igen för det är ju mitt fel att jag hamnar bland elaka män överhuvudtaget. Vad klassas som fel man? 5 normala män kan omöjligen inte övergå till moster och det är det som är det sorgliga. Det spelar ingen roll om man försöker byta mönster eller ta sig in en bra krets bland killar. 
    Allt baseras på lögner och det märker man inte förrän män visar det. 

  • Frontline

    Öhhh känner inte igen ett ord av vad du skriver..

    Vi har varit tillsammans i över 12 år och har aldrig varit osams, lite gnat har det varit men inget allvarligt...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Zed)
    Anonym (förtvivlad) skrev 2014-09-18 23:50:51 följande:
    Javisst ska det skyllas på mig ..igen för det är ju mitt fel att jag hamnar bland elaka män överhuvudtaget. Vad klassas som fel man? 5 normala män kan omöjligen inte övergå till moster och det är det som är det sorgliga. Det spelar ingen roll om man försöker byta mönster eller ta sig in en bra krets bland killar. 
    Allt baseras på lögner och det märker man inte förrän män visar det. 
    de var inte normala om de misshandlade och våldtog dig.
  • Frontline

    Har en tjejkompis som aldrig har haft en vettig relation, hon säger bara att det är fel på killen...
    Men efter att ha känt henne i 30 år så undrar jag om det bara är killen det är fel på..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Sensitiveguy

    Rättelse: "Varför skall DU ha så knasiga män i ditt liv, DE är så onda".

    Generaliseringar är så 90-tal.

  • Orcha

    Nja. De flesta män och kvinnor är faktiskt helt ok.
    Du måste ha råkat hittat måndagsexen helt enkelt.


    Gathenhielm skrev 2014-09-18 23:49:59 följande:
    Helt riktigt. I morse vaknade jag ur en våt dröm och drogs ur sängen av ett pulserande, bedjande morgonstånd. Efter en frukost av blodapelsinjuice och cornflakes i kvinnotårar spatserade jag ut på jakt efter lägre stående varelser att nita och/eller knulla.

    Jag gick vart än dasen pekade, blickförnedrade diverse fruntimmer och snackade skit mentalt med förbipasserande män. Du förstår, vi män är ständigt i telepatisk kontakt med resten av manligheten, vilket gör varje man personligen ansvarig för alla illdåd som någon annan man någonsin begått. 

    Sedan kukade jag sönder en buss, tog en öl, och brände ner grannhuset.
    Typ dennadära.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
Svar på tråden Varför ska man ha en man i sitt liv, ni är så onda