• Anonym (Hur ska det gå)

    Sex som blivande ensamstående gravid

    Hej!

    Jag är en blivande ensamstående mamma.
    Det bara slog mig att jag förmodligen inte kommer att få ha sex på väldigt länge. Eftersom att jag inte har någon partner så vet jag inte hur det ska sluta. Seriöst. Hur ska jag klara mig? Det kommer bli ytterst tråkigt och inte minst jobbigt utan någon som helst fysisk närhet.

    Har aldrig någonsin varit utan varken sex eller annan form utav närhet några längre perioder... På sin höjd en månad under hela mitt vuxna liv.

    Hur gör ni andra?
    Slutar man tänka på sex och kapitulerar inför situationen och slutar att ens tänka i liknande banor och sen efter att barnet är fött så blir det ju full fokus på just barnet. När ska man få ha sex igen då?

  • Svar på tråden Sex som blivande ensamstående gravid
  • hännrick

    Hitta någon som är villig att ge dig närhet och sex eller bit ihop och acceptera att du får handjaga fram orgasmerna ett tag framöver.

  • Computerworld

    Om du verkligen vill ha sex, så är det förmodligen inget problem att hitta en man att uppfylla din önskan. Gravida är sexiga, med härligt svullna tuttar! Ökad kåthet brukar inte vara ett minus direkt Flört

  • Anonym (Hur ska det gå)
    hännrick skrev 2014-09-19 01:01:55 följande:

    Hitta någon som är villig att ge dig närhet och sex eller bit ihop och acceptera att du får handjaga fram orgasmerna ett tag framöver.


    Ja fast ska man ut och söka efter detta? Det känns lite krystat. Jag har aldrig direkt sökt efter någon som är villig att ge mig sex och närhet annars heller. Det har bara blivit... Sen har jag dessutom levt i en längre relation och då ingår ju allt som jag nu kommer att sakna...
    Computerworld skrev 2014-09-19 01:03:13 följande:

    Om du verkligen vill ha sex, så är det förmodligen inget problem att hitta en man att uppfylla din önskan. Gravida är sexiga, med härligt svullna tuttar! Ökad kåthet brukar inte vara ett minus direkt 


    Men om man inte har svullna tuttar då. Är man körd då? Och vart tycker du att man ska leta efter någon som gravid kvinna menar du? Ska man ragga på Ica? På gymmet?
  • hännrick
    Anonym (Hur ska det gå) skrev 2014-09-19 01:12:56 följande:
    Ja fast ska man ut och söka efter detta? Det känns lite krystat. Jag har aldrig direkt sökt efter någon som är villig att ge mig sex och närhet annars heller. Det har bara blivit... Sen har jag dessutom levt i en längre relation och då ingår ju allt som jag nu kommer att sakna...

    Men om man inte har svullna tuttar då. Är man körd då? Och vart tycker du att man ska leta efter någon som gravid kvinna menar du? Ska man ragga på Ica? På gymmet?
    Sorry om jag var kort i tonen. Jag blir lätt lite provocerad av människor som beklagar sig över att de inte fått ligga på ett par veckor (och liknande), jag ber om ursäkt.

    Många män tycker att gravida kvinnor är både vackra och sexiga, du bör inte ha några problem att hitta någon. Vad och hur tror jag inte skiljer sig så särskilt mycket bara för att du råkar vara gravid. ICA, gymmet, nätet osv.. håll ögonen öppna bara så ska du se att snart ser någon som kan passa.


  • krillesthlm
    Anonym (Hur ska det gå) skrev 2014-09-19 01:12:56 följande:
    Ja fast ska man ut och söka efter detta? Det känns lite krystat. Jag har aldrig direkt sökt efter någon som är villig att ge mig sex och närhet annars heller. Det har bara blivit... Sen har jag dessutom levt i en längre relation och då ingår ju allt som jag nu kommer att sakna...
    Computerworld skrev 2014-09-19 01:03:13 följande:

    Om du verkligen vill ha sex, så är det förmodligen inget problem att hitta en man att uppfylla din önskan. Gravida är sexiga, med härligt svullna tuttar! Ökad kåthet brukar inte vara ett minus direkt 


    Men om man inte har svullna tuttar då. Är man körd då? Och vart tycker du att man ska leta efter någon som gravid kvinna menar du? Ska man ragga på Ica? På gymmet?
    vad är problemet...bara ta kontakt med ngn här på forumet al en sexsida...pm:a mig om du vill ha hjälp på travenCool
  • Anonym (Kåt)

    Håller med! Gravida är extra sexiga! Oavsett svullna tuttar eller ej! Ragga är enkelt för en tjej. Du behöver bara be om sex så svarar 50% ja. Värre för oss killar. Skulle vi göra samma sak så skulle det vara betydligt större sannolikhet att få en rak höger eller att hamna i finkan än att få ligga.

  • Quix78

    Gravida är sexiga och det är det få egentligen som vill erkänna. Du lär inte få problem med att hitta en bra sexpartner under din tid. Gäller bara att galra ordentligt och hårt på nätet. Tyvärr finns det för många mongos ute på nätet..

    Annars så hör av dig 

  • Anonym (Senare problem)

    Som gravid har du nog inga större problem att hitta någon. Det riktigt svåra är att orka tänka på sex när man väl har en liten skrikhals (världens sötaste) hemma.

  • Oddy

    Håller med förregående talarna, finns inget sexigare än en gravid tjej att ha sex med. Borde vara lätt för en tjej att få sig ett skjut när lusten faller på

    Finns massor killar som skulle sälla upp sig i kö..

  • Anonym (Hur ska det gå)

    Okej okej: svarat mig här i tråden: vilken ålder är det på er?

    Kan tänka mig att detta kanske anses mer tänkbart för de män som är 30år och uppåt.

    Samt, är det kanske så att ni tom har någon slags fetisch när det kommer till gravida kvinnor?

  • krillesthlm
    Anonym (Hur ska det gå) skrev 2014-09-20 00:15:04 följande:

    Okej okej: svarat mig här i tråden: vilken ålder är det på er?

    Kan tänka mig att detta kanske anses mer tänkbart för de män som är 30år och uppåt.

    Samt, är det kanske så att ni tom har någon slags fetisch när det kommer till gravida kvinnor?


    fetischen är att kvinnligare än så blir det inte....pm:a om du vill ha hjälpCool
  • mr me
    Anonym (Hur ska det gå) skrev 2014-09-19 01:12:56 följande:
    Ja fast ska man ut och söka efter detta? Det känns lite krystat.
    Skapa en likadan tråd på FL där du inte är anonym så får du fullt med PM i inboxen...
  • Quix78
    Anonym (Hur ska det gå) skrev 2014-09-20 00:15:04 följande:

    Okej okej: svarat mig här i tråden: vilken ålder är det på er?

    Kan tänka mig att detta kanske anses mer tänkbart för de män som är 30år och uppåt.

    Samt, är det kanske så att ni tom har någon slags fetisch när det kommer till gravida kvinnor?


    Är 34 men har inga konstiga böjelser för mig.

    Pm mig.
Svar på tråden Sex som blivande ensamstående gravid