• Anonym (Fanny­)
    Äldre 19 Sep 03:05
    1334 visningar
    9 svar
    9
    1334

    Kär i killar som jag inte tänder på

    Hej
    Är en tjej på 20 som har det lite jobbigt
    jag blir lätt kär i killar men har svårt för att tända på dom. Däremot tänder jag på tjejer emellanåt men skulle aldrig kunna kyssa en tjej, det är bara fantasier. har testat att vara med en tjej och kyssas men tycker inte om det

    Dom killar jag haft sex med har jag inte kunnat komma med, bara en kille men då fantiserade jag om tjejer och det jag gillade med honom var att han kysste mig mycket och var snäll mot mig
    Jag kan gå igång på att en kille är väldigt dominant och otrevlig mot mig men jag blir samtidigt ledsen av det

    Vill tända på killars kroppar men vet ärligt inte vad jag ska göra med deras kropp. Vet inte varför tjejer gillar magen på killar. Det enda jag kan tycka är vackert och imponerande på killar är deras ansikten, armar och ryggar

    Vet inte hur jag ska klara av ett förhållande med någon i framtiden. Älskar killar men tycker inte alltid om att ha sex med dom. Kan i och för sig tända rejält på någon kille jag är kär i (kan inte få känslor för tjejer) men såklart vill jag veta om min läggning. Känns som att andra tjejer blir våta bar av att se en halvnaken kille. tycker det är konstigt

    Dela med er av era synpunkter för jag är riktigt förvirrad

  • Svar på tråden Kär i killar som jag inte tänder på
  • krille­sthlm
    Äldre 19 Sep 03:51
    #1
    Anonym (Fanny) skrev 2014-09-19 03:05:37 följande:

    Hej
    Är en tjej på 20 som har det lite jobbigt
    jag blir lätt kär i killar men har svårt för att tända på dom. Däremot tänder jag på tjejer emellanåt men skulle aldrig kunna kyssa en tjej, det är bara fantasier. har testat att vara med en tjej och kyssas men tycker inte om det

    Dom killar jag haft sex med har jag inte kunnat komma med, bara en kille men då fantiserade jag om tjejer och det jag gillade med honom var att han kysste mig mycket och var snäll mot mig
    Jag kan gå igång på att en kille är väldigt dominant och otrevlig mot mig men jag blir samtidigt ledsen av det

    Vill tända på killars kroppar men vet ärligt inte vad jag ska göra med deras kropp. Vet inte varför tjejer gillar magen på killar. Det enda jag kan tycka är vackert och imponerande på killar är deras ansikten, armar och ryggar

    Vet inte hur jag ska klara av ett förhållande med någon i framtiden. Älskar killar men tycker inte alltid om att ha sex med dom. Kan i och för sig tända rejält på någon kille jag är kär i (kan inte få känslor för tjejer) men såklart vill jag veta om min läggning. Känns som att andra tjejer blir våta bar av att se en halvnaken kille. tycker det är konstigt

    Dela med er av era synpunkter för jag är riktigt förvirrad


    vi måste nog ses för att reda ut begreppenCool
  • Anonym (Fanny­) Trådstartaren
    Äldre 22 Sep 01:31
    #2
    krillesthlm skrev 2014-09-19 03:51:27 följande:
    vi måste nog ses för att reda ut begreppenCool
    SkämsFlört
  • Anonym (hm)
    Äldre 22 Sep 04:36
    #3

    kanske lite bisexuell, satsa på trekant med en tjej och en kille...

  • krille­sthlm
    Äldre 22 Sep 07:49
    #4
    Anonym (Fanny) skrev 2014-09-22 01:31:50 följande:
    SkämsFlört
    bara skicka pm så löser vi detSkrattande
  • Anonym (Fanny­) Trådstartaren
    Äldre 23 Sep 05:22
    #5
    Anonym (hm) skrev 2014-09-22 04:36:19 följande:

    kanske lite bisexuell, satsa på trekant med en tjej och en kille...


    tänder inte på båda samtidigt
    antingen tänder jag bara på tjejer eller bara på killar
    och när jag tänder på killar så tänder jag inte på deras kroppar utan bara på kärlek mellan mig och killen
  • Anonym (Fanny­) Trådstartaren
    Äldre 13 Oct 09:26
    #6

    Fler svar?

  • Anonym (hm)
    Äldre 13 Oct 17:43
    #7

    Det är lite lurigt att fackindela dig som varken eller men kanske skulle du må bra av lite terapi för att reda ut begreppen lite. Som jag ser det är det inget fel på hur du fungerar men kanske det är något som måste ges tid att mogna fram. Men terapi kan ju hjälpa dig att komma underfund med hur du själv fungerar.

  • Anonym (Fanny­) Trådstartaren
    Äldre 14 Oct 11:02
    #8
    Anonym (hm) skrev 2014-10-13 17:43:54 följande:

    Det är lite lurigt att fackindela dig som varken eller men kanske skulle du må bra av lite terapi för att reda ut begreppen lite. Som jag ser det är det inget fel på hur du fungerar men kanske det är något som måste ges tid att mogna fram. Men terapi kan ju hjälpa dig att komma underfund med hur du själv fungerar.


    Men jag vet hur jag fungerar
    jag tycker kvinnor är sexigare än killar. Förstår inte vad som är sexigt med en mans kropp. Den enda manskroppen jag kan tänka mig tända på är min mans

    Och jag får bara känslor för killar 
  • Anonym (hm)
    Äldre 14 Oct 12:51
    #9

    Ja men så bra då att du bara tänder på din mans kropp för i ett fungerade förhållande behöver du ju inte tända på någon annan. Hoppa över dominanta skräpkillar, de är inte värda besväret. Vi har alla olika saker vi går igång på så lär dig trivas med dig själv och ditt sätt att vara.

Svar på tråden Kär i killar som jag inte tänder på