• Anonym (Är anonym)

    livlig bebis = förlossning nära?

    Väljer känsliga rummet för att kunna vara anonym, av en anledning.

    Undrar om någon av er strax innan förlossning märkt att ert barn rört sig extremt mycket?
    Min bebis har varit galet vild sen jag vaknade 07 imorse, med några få pauser på 5-10 minuter, men sparkar och lever om hela tiden annars. Konstanta rörelser!

    Någon som varit med om detta, som ett tecken på att förlossningen är nära?

  • Svar på tråden livlig bebis = förlossning nära?
  • Litet My

    Nej inte på de två jag fött. Snarare har de nig varit lite lugnare och tryckt sig neråt sista tiden.

  • Anonym (Är anonym)
    Litet My skrev 2014-09-19 12:52:33 följande:

    Nej inte på de två jag fött. Snarare har de nig varit lite lugnare och tryckt sig neråt sista tiden.


    Okej.

    Då är den väl bara lite busig idag...

    Själv önskar man ju att hitta tecken nu...men de kommer väl tids nog.
  • Anonym (Är anonym)
    Limaliie skrev 2014-09-19 12:55:32 följande:

    Nej snarare tvärtom. Hon blev lugnare.


    Okej :)
  • Anonym (Är anonym)

    Ingen som haft detta som tecken?

    Jätte livlig bebis alltså :)

  • Anonym (Är anonym)

    Bebis har alltså varit HELT GALEN hela dagen...tycker den har lugnat ner sig lite nu de senaste timmarna, men fortfarande ganska mycket aktivitet.

    Nu här på kvällskvisten har jag känt av molande värk, och mycket sammandragningar.

    Någon som känner igen sig? ;)

  • Anonym (Är anonym)

    I andra forum, när jag googlat, har jag läst om folk som upplevt liknande.

    Men ingen här, eller?

  • Limaliie

    Allt är ju individuellt, går ju inte säga att det ska vara på ett visst sätt hoppas det är på G. Vet hur man letar symptom så man blir halvt tokig.

  • Anonym (Är anonym)
    Limaliie skrev 2014-09-19 20:50:44 följande:

    Allt är ju individuellt, går ju inte säga att det ska vara på ett visst sätt smile1.gif hoppas det är på G. Vet hur man letar symptom så man blir halvt tokig.


    Ohja, haha...
  • Anonym (Är anonym)

    Idag är bebis förvånansvärt lugn och stillsam, en liten buff då och då, men långt ifrån gårdagens hyper aktivitet.

    H*n är väl säkert trött efter allt stoj från igår :)

  • Anonym (Är anonym)

    Skulle vilja att någon skrev "DET är ett tecken, från "normal aktivitet", till hyper, för att sedan vara väldigt trött. :D

    Väntan och längtan gör än lite smått galen, uttråkad och tiden går ju bara så långsamt.

Svar på tråden livlig bebis = förlossning nära?