• Akua

    Snälla hjälp med doppresent!!

    SNÄLLA HJÄLP!!

    Jag behöver tips på doppresent till en liten kille.
    Storasystern fick en speldosa som en tårta, en sådan:
    www.blaelefant.se/sv/artiklar/fodelsesdagstarta-i-tra-med-speldosa.html

    Tycker att det är kul att ge bort något som kan sparas ett tag men ändå inte helt jättetråkig haha.
    Prisklassen är max 300kr.

    Snälla ge mig tips! Kan INTE handla på nätet då dopet är för snart för det.
    Någon kanske vet en bra affär i Stockholm?? :)

  • Svar på tråden Snälla hjälp med doppresent!!
  • jagharenkatt

    En personlig bok vars barnet är hjälten? Finns många sådana. Tror jag beställde från sagoborgen.se. Ska finnas mer personliga saker där.

    En filt eller något som du broderat namn och kanske födelse/dop datum?

    Ett halsband med namn på är ju alltid speciellt :)

  • Akua
    jagharenkatt skrev 2014-09-19 12:43:12 följande:

    En personlig bok vars barnet är hjälten? Finns många sådana. Tror jag beställde från sagoborgen.se. Ska finnas mer personliga saker där.

    En filt eller något som du broderat namn och kanske födelse/dop datum?

    Ett halsband med namn på är ju alltid speciellt :)


    Tack, men som jag skev: jag har inte tid att beställa på nätet.
  • Blåsippan1

    Thina Allins bok svenska barnvisor . Det är en musikspelare i boken så även en förälser med dålig sångröst kan sjunga.

  • Skumbollen

    Ett födelsedagståg, en ram med plats för gipsavtryck (helt kit) en whiskey som går att lagra 25 år, klassiska sagoböcker, ett par converse för bebisar, barnbestick, en snöglob att skaka med en skyddsängel i, ett fruktträd om de har trädgård, en månadstavla... Hmm det är vad jag kan komma på nu :)

  • Akua

    Vilka bra tips!!!


    Blåsippan1 skrev 2014-09-19 12:50:30 följande:

    Thina Allins bok svenska barnvisor . Det är en musikspelare i boken så även en förälser med dålig sångröst kan sjunga.


    StevenDiese skrev 2014-09-19 12:52:33 följande:

    En födelsedagsflaggstång! Graverad eller ograverad. www.guldfynd.se/article/flagga


    Kände varken till flaggstången eller boken...vet inte vad jag ska välja nu haha.
  • Vickan I

    Boken är toppen. Vår tvååring har tagit loss "spelaren" från boken nu och går runt med den i handen och väljer visor själv och dansar till :)!

Svar på tråden Snälla hjälp med doppresent!!