• SarasaminosB

    Tiggarna kommer bli ett problem då majoriteten utav Svenskarna är så himla naiva

    I andra normalare länder så schasas tiggarna bort utav de anställda där tiggarna finns med anledningen till att kunderna störs, så schasas de bort utav restaurangerna/caféerna utav deras föreståndare, från frisörerna utav deras föreståndare, från myndigheter utav deras personal, utav polisen från gatorna, från medborgarna som får besök utav tiggarna, utav bussbolag som tycker de är i vägen, av militären för de som tältar i samhället, av egen erfarenhet har jag fått insyn om att deras bekantas bostäder tvångssåldes utav kommunerna och de åkte ut på ändan då de inte kunde hopa ihop sig och ge sig varken på polis eller befolkningen. (Lösningen var att sätta in militären med ett beslut från domstolen)
    Då ett land som Turkiet var lika naivt som Sverige har tiggeriet exploderat och både befolkningen har problem med tiggarna. Nu när de är så starka där har de bosatt sig och mot betalning städar de semesterfolks hus för pengar, säljer mattor och kläder som de som har kläderna i stora knyten och säljer dem. En del av dem får inblick i ens hem och vissa av dem gör inbrott på det sättet. När tiggarna är ute på fälten så håller vi barnen inomhus då det finns risk för kidnappning. Det finns ett fall där de har huggit av armen på en kvinna och sprungit bort med den för det var många guldarmband. De tiggarna som kommer hem till en och får 5 miljoner lira motsvarande 25-30 kr nöjer sig inte med det så de tvingar till sig lika mycket till. För det mesta ljuger vi och säger att det inte finns någon växel, men då kaxar de och säger att man ljuger samt lägger förbannelser på en, ja a de är mer pratglada då de involverats. En gång när jag betalade en tiggare 5 miljoner lira så var det vid semestervillan i Turkiet med en mur runt omkring, men alla fall då personen i rullstol kom runt hörnet så klev hon av och steg tillsammans med andra tiggare ombord på en skåpbil och åkte därifrån. De kommer i stora hop till olika byar och ibland kommer också två - tre tiggare till samma som givit dem mycket. Jag vill härmed säga att tack vare religionen gjorde vi fel som gav dem allmosor, och nu har vi stora problem med dem både befolkningen och myndigheterna. De förpestar tillvaron för befolkningen. På grund av detta har vi i Turkiet NOLL tolerans mot sådana oavsett varifrån dem kommer tiggarna och även våra egna fattiga jämställs med dem då vi har tröttnat. Skönt att komma därifrån, ja vist dem har ju kommit hit också. Nu har vi också problem med egen befolkning som utger sig att vara tiggare, men i själva verket har de det bra och vissa har tack vare tiggeriet blivit triljonärer motsvarande miljonärer.

    Så min fråga lyder varför är ni så dumma i bollen?Skrikandes

  • Svar på tråden Tiggarna kommer bli ett problem då majoriteten utav Svenskarna är så himla naiva
  • Iarwain

    "Det finns ett fall där de har huggit av armen på en kvinna och sprungit bort med den för det var många guldarmband."

    Tror jag inte en sekund på...

  • SarasaminosB
    Evm skrev 2014-09-19 13:38:25 följande:

    Haha triljonärer för att jag gav en tiggare 15kr idag, jo tjena!


    Det motsvarar miljonärer.
  • Iarwain
    SarasaminosB skrev 2014-09-19 13:50:29 följande:
    Jo jag svär det var i en liten by i Turkiet som heter Bozan köyü som ligger nära Salt Sjön som heter Tuz Gölü och de har häromdagen ockå kidnappat en ung flicka som finns som efterlysning på mjölkförpackningarna. Allt detta ligger Ziggernarna bakom alltså tiggarna!
    Först och främst, källa?

    För det andra:
    Mig veterligen har inte Turkiet saknade barn på mjölkkartonger.

    För det tredje:
    Hur vet man att det är en kidnappning när man anmäler som saknad? (följd av mjölkkartongpublikation)

    För det fjärde:
    Tror du allt du läser?
  • SarasaminosB
    Iarwain skrev 2014-09-19 14:26:13 följande:
    Först och främst, källa?

    För det andra:
    Mig veterligen har inte Turkiet saknade barn på mjölkkartonger.

    För det tredje:
    Hur vet man att det är en kidnappning när man anmäler som saknad? (följd av mjölkkartongpublikation)

    För det fjärde:
    Tror du allt du läser?
    Första muntlig spridning
    andra visades på Turkiska nyheterna på TRT INT
    tredje militären fastslog det
    fjärde ja
  • Iarwain
    SarasaminosB skrev 2014-09-19 15:09:46 följande:
    Första muntlig spridning
    andra visades på Turkiska nyheterna på TRT INT
    tredje militären fastslog det
    fjärde ja
    Så du har inga verifierbara källor med andra ord, precis som jag trodde.

    Med andra ord: en propagandatrådstart utan substans.
  • SarasaminosB
    Iarwain skrev 2014-09-19 17:18:12 följande:
    Så du har inga verifierbara källor med andra ord, precis som jag trodde.

    Med andra ord: en propagandatrådstart utan substans.
    Nej, ett krig mot att det inte görs någonting,
    detta är bara början!
  • SarasaminosB

    Milisstyrkorna står redo och rebellgrupperna står redo att störta Sverigedemokraterna från riksdagen samt troligen införa en historisk
    militärkupp aldrig någon skådat. Detta kommer efter att vi fått bort tiggarna
    från våra vackra gröna gator.

    Detta kommer att kunna aktiveras med att man med att reta dessa grupper
    med hjälp av falsk Sverigedemokratpropaganda få dem att agera och därmed
    kommer mes Sverige att reagera till Vänsterns fördel.

    Jag må bara vara en person, men jag skulle gärna vara den general som
    gör motsatsen av vad Nazityskland gjorde under andra världskriget.

    Jag skiter fullständigt i propaganda.
    Jag vill inte starta en reform.

    JAG VILL STARTA EN REVOLUTION
    och ett fullskaligt krig

    PS. realistiskt: Majoriteter ska styra och inte minoriteter.DS

  • SarasaminosB
    SarasaminosB skrev 2014-09-19 23:14:11 följande:

    Milisstyrkorna står redo och rebellgrupperna står redo att störta Sverigedemokraterna från riksdagen samt troligen införa en historisk
    militärkupp aldrig någon skådat. Detta kommer efter att vi fått bort tiggarna
    från våra vackra gröna gator.

    Detta kommer att kunna aktiveras med att man med att reta dessa grupper
    med hjälp av falsk Sverigedemokratpropaganda få dem att agera och därmed
    kommer mes Sverige att reagera till Vänsterns fördel.

    Jag må bara vara en person, men jag skulle gärna vara den general som
    gör motsatsen av vad Nazityskland gjorde under andra världskriget.

    Jag skiter fullständigt i propaganda.
    Jag vill inte starta en reform.

    JAG VILL STARTA EN REVOLUTION
    och ett fullskaligt krig

    PS. realistiskt: Majoriteter ska styra och inte minoriteter.DS


    En andra orsak till att hata tiggarna är att de eldar på brasan och får fler invånare att bli rasister/fascister och nazister som då går och röstar på Sverigedemokraterna som egentligen är nationalister som namnet tyder.
  • SarasaminosB
    SarasaminosB skrev 2014-09-19 23:37:08 följande:
    En andra orsak till att hata tiggarna är att de eldar på brasan och får fler invånare att bli rasister/fascister och nazister som då går och röstar på Sverigedemokraterna som egentligen är nationalister som namnet tyder.
    Största chansen att klara sig ur den här krisen skulle vara att Stefan Löven skulle utnämna sig till president och ge kuken en spark på kulorna.
Svar på tråden Tiggarna kommer bli ett problem då majoriteten utav Svenskarna är så himla naiva