• Hannahekström

    Köpa stringtrosor

    Hej, jag tänkte köpa ett par stringtrosor till min dotter för hon tjatar så på mig hela tiden att hon vill ha ett par så tänkte att det är dags nu, men problemet är att jag hittar ingen butik som säljer string i den storleken så med andra ord jag tänkte om ni vet någon butik som har stringtrosor i stoleken XS eller liknande?

  • Svar på tråden Köpa stringtrosor
  • Anonym (stringen)

    Cubus, ginatricot, h&m m.m har stringtrosor i strl xs

  • LaLola

    De flesta ställen har nog xs.

    Sen hoppas du nog på att nån ska fråga om din dotters ålder o förfasa sig över att du ska köpa stringtrosor till henne.
    Men vet du, jag (o jag hoppas ingen annan gör det heller) går på denna lätta......

  • LaLola
    LaLola skrev 2014-09-19 13:46:27 följande:

    De flesta ställen har nog xs.

    Sen hoppas du nog på att nån ska fråga om din dotters ålder o förfasa sig över att du ska köpa stringtrosor till henne.
    Men vet du, jag (o jag hoppas ingen annan gör det heller) går på denna lätta......


    *går INTE på denna lätta
  • Hannahekström

    Ja jag kanske får testa och köpa ett par xs på en bra butik, har redan köpt ett par xs men dom va förstora för henne.. 

    Om ingen frågar hur gammal hon är så behöver ingen veta de

  • Aaamanda
    Sensitiveguy skrev 2014-09-19 14:16:21 följande:

    Moralpanik. Låt hon bära string om hon vill.


    Så länge hon inte är typ tio år :) min dotter på 14 har börjat använda spetstrosor med typ string. Det är helt ok.
  • Sensitiveguy
    Aaamanda skrev 2014-09-19 14:33:48 följande:

    Så länge hon inte är typ tio år :) min dotter på 14 har börjat använda spetstrosor med typ string. Det är helt ok.


    Det är ju OK!
  • BellaBellaBella

    Kan man vara för ung, eller gammal, för vissa kläder?

    Visst skulle det se konstigt ut om jag som är 40 dök upp i sparkdräkt till jobbet och visst kan ett ögonbryn höjas om en sexåring har stringbikini. Men sen då? Ska man verkligen reagera så hårt på vad folk har för kläder? Kan man vara så ung eller gammal att man helt enkelt inte får använda vissa kläder? Vem sätter i så fall dom gränserna och varför ska man lyssna på dom?

Svar på tråden Köpa stringtrosor