• Anonym (cursed)

    Tiggare kastar besvärjelser efter mig. Saker går sönder. HJÄLP!!

    Det har kommit en ny liten tant m sisitter och tigger pengar utanför Konsum, i området där jag bor.

    En söt och liten skrynklig äldre dam. Skulle gissa på runt 65 år.

    Hur som helst gav jag henne liten mynt första gångerna men så en fattig dag innan lön så hade jag inga mynt och jag hälsade istället trevligt och gestikulerade att jag var pank. ,

    Allt ok, tills jag vänder mig om och hör hur hon svär eller rabblar upp något på sitt språk. Det lät inte bra iallafall.

    Samma dag gick min mobil sönder. Den var i dåligt skick så jag tänkte inte mer på det.

    Men häromdagen hände samma grej och då pajade dammsugaren och IDAG paja Dvdn.

    Alltså det kan vara tillfälligheter. Men det är tredje gången det händer nu? Jag blir helt paranoid.

    HJÄLP

  • Svar på tråden Tiggare kastar besvärjelser efter mig. Saker går sönder. HJÄLP!!
  • Vickan I

    SKRYNKLIG äldre dam och 65 år, hehe. Detta ska jag inte visa min nypensionerade mamma! Men du får snällt be henne att ta tillbaka innan mer grejer pajar.

  • Marten

    Du måste baka en paj när det är fullmåne, droppa i 10 droppar av ditt eget blod (lägga förbannelsen i den) och sedan få ångon att äta pajen. Så för du över förbannelsen.

    Kanske ge den till taten!

    Allt från Stephen kongs bok " thinner"

  • Anonym (cursed)
    Vickan I skrev 2014-09-19 16:39:00 följande:

    SKRYNKLIG äldre dam och 65 år, hehe. Detta ska jag inte visa min nypensionerade mamma! Men du får snällt be henne att ta tillbaka innan mer grejer pajar.


    Hehe. Ja med det ansiktet och sjalen och kläderna är hon fan en skrynklig dam på 65 år. ;)
  • Anonym (cursed)
    Marten skrev 2014-09-19 16:41:41 följande:

    Du måste baka en paj när det är fullmåne, droppa i 10 droppar av ditt eget blod (lägga förbannelsen i den) och sedan få ångon att äta pajen. Så för du över förbannelsen.

    Kanske ge den till taten!

    Allt från Stephen kongs bok " thinner"


    *hjälp*
  • Anonym (cursed)

    Jag borde ta kort på henne. Får man det? Uss då.

Svar på tråden Tiggare kastar besvärjelser efter mig. Saker går sönder. HJÄLP!!