• Anonym (Fel fel)

    Jag 24 och hon 17

    Jag är en kille på 24 år som pratat med en tjej från en dejtingsida. Hon utgav sig för vara 20 men sa efter ett tag hon endast är 17. Vi har aldrig träffats och aldrig gjort något (Tack gud för det). Men det känns så fel ändå. Jag är 9 år äldre och när jag fick reda på det kändes hon plötsligt väldigt liten för mig. Vi båda bor i småsamhällen där folk gillar prata. Sånt vill jag inte ha. Ska jag bara ärligt förklara hon är för liten för mig och att vi kan vara vänner eller något?

  • Svar på tråden Jag 24 och hon 17
  • Anonym (hey)

    3+4 = 7.

    7år är väl inget o gräma sig över! ^^

  • Scoops

    Det jag kan tycka är varningssignalen här är att hon faktiskt LJÖG om sin ålder, det är ju inte direkt moget? Av den anledningen skulle jag ha avslutat det. Om du ändå tycker om henne så tycker jag inte 7år är så märkvärdigt när hon ändå snart är myndig (Fast kanske lite för ung för att starta någon superseriöst med.)

  • Anonym (Fel fel)

    Jaja jag tänkte nog fel :) Nä men hade jag vart 30 och hon 23 hade jag kanske inte brytt mig.. men nu är det ju som det är. Vill ha nån mogen som vet vad hon vill ..

  • Anonym (något liknande)

    Jag minns något liknande. Det va en kille som typ jobbade i skolan, tror han va vaktmästare eller något, eller han jobbade iaf i närheten.

    Han va antigen 22 eller 24, och tejej va 16, kanske 15 när dom började. Vid den tiden så va jag 17 eller 18, och enligt mig så va det faktiskt väldigt skumt och lite äckligt.
    Under 20 så spelar roll lite mer roll, 5-10 år när du är 20+ är inte en så stor grej, men om det är över 3 år i gymnasiet så är det faktiskt ganska konstigt.


    Tycker kanske du borde bryta det hela, folk kommer att prata om det om du låter det gå längre.

Svar på tråden Jag 24 och hon 17