• Anonym (Squir­t girl)
    Äldre 19 Sep 20:44
    5790 visningar
    18 svar
    18
    5790

    Squirting

    Älskar få fontänorgasmer:) Finns det fler som älskar att squirta eller ta emot det. Berätta gärna:)!

  • Svar på tråden Squirting
  • Anonym (st)
    Äldre 19 Sep 21:05
    #1

    Jag har hört att det bara är svarta kukar som kan ge kvinnor vattenutlösning. Stämmer det?

  • Äldre 19 Sep 21:12
    #2
    Anonym (st) skrev 2014-09-19 21:05:56 följande:
    Jag har hört att det bara är svarta kukar som kan ge kvinnor vattenutlösning. Stämmer det?
    Nej det är ingen allmän gällande fakta. Även om det absolut garanterat finns kukar som kan ge det oavsett hudfärg på personen med kuken.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 19 Sep 21:13
    #3
    Anonym (Squirt girl) skrev 2014-09-19 20:44:19 följande:
    Älskar få fontänorgasmer:) Finns det fler som älskar att squirta eller ta emot det. Berätta gärna:)!
    Absolut en underbar känsla, så jag är enig med dig där. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (ha dfh h jj vh jj))
    Äldre 19 Sep 21:15
    #4
    Anonym (st) skrev 2014-09-19 21:05:56 följande:

    Jag har hört att det bara är svarta kukar som kan ge kvinnor vattenutlösning. Stämmer det?


    Japp, vita kukar kan inte göra det! hahaha
  • Pillar­e
    Äldre 19 Sep 21:15
    #5
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 21:13:17 följande:

    Absolut en underbar känsla, så jag är enig med dig där. 


    Har du haft den då? Hur gör man? Alltså vill ge den till min partner.
  • Äldre 19 Sep 21:18
    #6

    Är helt underbart få ta emot en fontänorgasm. Älskar känna smaken och det får mig att bli mer kåt:) ( kille)

  • Äldre 19 Sep 21:18
    #7
    Pillare skrev 2014-09-19 21:15:35 följande:
    Har du haft den då? Hur gör man? Alltså vill ge den till min partner.
    Låt mig rota runt lite i min mail alternativt bland mina favorit trådar. Jag har några bra länkar om just det där.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Pillar­e
    Äldre 19 Sep 21:21
    #8
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 21:18:58 följande:

    Låt mig rota runt lite i min mail alternativt bland mina favorit trådar. Jag har några bra länkar om just det där.


    Bra. Skicka länkerna privat, jag ska kolla.
  • Äldre 20 Sep 00:04
    #9
    Pillare skrev 2014-09-19 21:21:12 följande:
    Bra. Skicka länkerna privat, jag ska kolla. smile1.gif
    Jag hittar dem inte i min mail, vet att det finns i någon tråd någonstans men just nu orkar jag inte leta, får söka vidare imorgon, men jag mailar absolut när jag hittar dem.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 20 Sep 00:20
    #10

    Jag fick hittat länkarna fast i en annan tråd så jag länkar in tråden här istället.

    gamla.familjeliv.se/Forum-9-191/m72979746-2.html


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Ösd tjej)
    Äldre 20 Sep 00:32
    #11

    Jag älskar det med. Har fått det en gång med min man. Annars ensam. Hur får du dina explosiva? Jag får dem om jag är ordentligt upphetsad kåt och har fått en del orgasmer innan. Fick en klitorisvibrator av min man som jag använder tillsammans med en dildo.

    Kommer väldigt explosivt och älskar den härliga känslan.

  • Pillar­e
    Äldre 20 Sep 05:43
    #12
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 00:20:12 följande:

    Jag fick hittat länkarna fast i en annan tråd så jag länkar in tråden här istället.

    gamla.familjeliv.se/Forum-9-191/m72979746-2.html


    Tack! Ska kolla och se vad jag kan lära mig.
  • pojken­81
    Äldre 20 Sep 08:01
    #13
    Anonym (Ösd tjej) skrev 2014-09-20 00:32:24 följande:

    Jag älskar det med. Har fått det en gång med min man. Annars ensam. Hur får du dina explosiva? Jag får dem om jag är ordentligt upphetsad kåt och har fått en del orgasmer innan. Fick en klitorisvibrator av min man som jag använder tillsammans med en dildo.

    Kommer väldigt explosivt och älskar den härliga känslan.


    Det låter helt underbart! :)
  • Anonym (Njuta­ren)
    Äldre 24 Sep 12:08
    #14

    Brukar ge min fru fontäner genom att pulla henne. Jag älskar få henne att spruta hårt och jag vill gärna ha det i min mun eller över mig, sjukt upphetsande!

  • Anonym (Ösd tjej)
    Äldre 21 Oct 11:07
    #15

    Låter helt underbart att du pullar din fru på det sättet. Det måste jag få min man att göra. ;)

  • Äldre 15 Nov 21:18
    #16

    Brukar pulla min fru samtidigt som jag slickar henne. Det brukar resultera i ordentliga blöta orgasmer som jag gärna slickar i mig :p

  • Anonym (GT)
    Äldre 16 Nov 00:42
    #17

    Min fru sprutar ofta. Och inte bara en liten skvätt utan strålar. Grejen är att inte sluta efter första orgasmen utan istället fortsätta rida på vågen. Men nuförtiden hinner jag knappt komma själv innan hon ligger utpumpad och orkeslös. När hon sprutar på mitt bröst och mage med kuken i rumpan är min nya favorit. Men det tog några år att lära oss. Ni tjejer ska trycka ut orgasmen, inte suga in den.

  • Anonym (sexie­)
    Äldre 16 Nov 11:53
    #18

    Finns inget skönare, Brukar "fuska" för att öka njutningen!
     www.potensmedelgrossisten.se/product.html/fifty-shades-oka-lusten-klitoris-sexlusten-lust

Svar på tråden Squirting