• Miranda85

    Hur vet man att han är intresserad?

    Hur vet man att en manlig kollega är intresserad?

    Blir så himla varm i hela kroppen
    När jag tänker på honom!! Har drömt om honom några nätter nu. Är jag kär?

    Hur vet jag att han är intresserad eller gillar mig?

  • Svar på tråden Hur vet man att han är intresserad?
  • Anonym (Me too)

    Är lite i samma situation fast har det jobbigt då vi båda redan är i en relation. Jag vet inte heller hur han känner men har ruskigt svårt att släppa tankarna på honom...

    Märker du att han gärna tittar dig i ögonen, vänder sig till dig fast ni är flera, tar möjligheten att vara nära dig, röra dig. Kommer han ihåg saker du berättat innan så är det oxå ett tecken.

    Haha, har läst att attraktion funkar så. Är du nära kolla om pupillerna är stora. Ögonen är själens spegel och det går inte behärska. Är man intresserad öppnar sig pupillerna som sagt upp. Fan va jobbigt det kan vara. Iaf i mitt fall. Går omkring med fjärilar i magen och längtar bara efter att slänga mig i famnen på honom. Ändå älskar jag min man :/ va fan håller ja på med?

  • Miranda85
    Anonym (Me too) skrev 2014-09-19 21:36:20 följande:

    Är lite i samma situation fast har det jobbigt då vi båda redan är i en relation. Jag vet inte heller hur han känner men har ruskigt svårt att släppa tankarna på honom...

    Märker du att han gärna tittar dig i ögonen, vänder sig till dig fast ni är flera, tar möjligheten att vara nära dig, röra dig. Kommer han ihåg saker du berättat innan så är det oxå ett tecken.

    Haha, har läst att attraktion funkar så. Är du nära kolla om pupillerna är stora. Ögonen är själens spegel och det går inte behärska. Är man intresserad öppnar sig pupillerna som sagt upp. Fan va jobbigt det kan vara. Iaf i mitt fall. Går omkring med fjärilar i magen och längtar bara efter att slänga mig i famnen på honom. Ändå älskar jag min man :/ va fan håller ja på med?


    Du är inte ensam! Jag har också en kille jag älskar men man skriver inte under på sina känslor på något sätt. Hade aldrig förutsett det här så var inte hård mot dig själv utan jag tror man måste göra en helhetsbedömning. Allt handlar om hur du väljer att göra sen. Känslor och attraktion är en del av oss och det kan vi inte styra över men våra handlingar styr vi över.

    Han tittar mig i ögonen, han frågar hur jag mår, han säger att jag är den vassaste personen på jobbet, han tycker min målmedvetenhet är något att vara avundsjuk på samtidigt som det är något han blir riktigt imponerad på, vi har gemensamma intressen, vi delar många åsikter, han stod och pratade med mig och en annan kollega i 30 min efter vi slutat jobbet, jag hade ordnat en fest han sa att han aldrig sett någon göra så fint och så mycke då sa jag att han har något att vänja sig vid (förstod han att jag flörta?), på festen satt vi jämte varandra, han tog tag hårt i mina armar när vi i lag lyckades med något vi skulle lyckas med, när han ser mig i ögonen så får jag panik för att det känns som han pratar med sina ögon men då undrar jag ju om jag bara inbillar mig för att jag så gärna vill, han har gillat någon bild och någon status på fb och han är inte generös med att gilla som vissa är, när han står vid sitt skrivbord har han kroppen vänd mot mej, han kollar på mina fingrar när jag skriver i min anteckningblock, sist sa han till mig och den andra kollegan ja men vi kanske kan höras eller ses på stan under helgen, absolut sa jag hör av dej, då log han stort och sen åkte vi alla hem, han frågade hur jag mådde en dag då jag var nere och om jag ville ha vatten eller te, jag sa att han var riktigt gullig han svar var självklart för du gör ju det för mig (vänskapligt eller mer?), sen la han sin hand över min axel och jag hade min arm runt hans midja. Bad han vänta en gång då jag ville på toa och bad han hålla min väska och jacka, kommer ut och ser att de ligger på golvet tillsammans med hans, tänkte vafan har han lämnat mina grejer här, så när ja kommer ut från toan är han där och då sa han trodde du jag hade lämnat dina saker på golvet och gått? Det hade jag aldrig gjort.

    Men jag har svårt för att veta om han bara är trevlig eller om det föreligger ett genuint intresse för mej? Han är inte sån mot de andra kvinnliga kollegorna men å andra sidan har jag varit med öppen och varmt mot han och mina andra kollegor än vad de andra kvinnliga kollegorna har varit.


    Rent objektivt, hur tolkar du hans beteende? 

  • Anonym (Me too)

    Nog låter det som intresse finns från hans håll. Hur länge har du varit ihop med din sambo?

    Det viktiga är ju om det bara är en flört eller är ditt förhållande dåligt? Jag vet inte men trot man kan älska ngn väldigt mkt men ändå bli handlöst förälskad. Som du säger, känslor går inte råda över.

  • Anonym (Me too)

    Titta efter om pupillerna vidgas när ni är nära varandra. Tyckte själv det såg ut så idag:/

    Är inte beredd att gå längre då min familj är mitt allt. Men fasen va det känns bitterljuvt på nåt sätt. Vill men ändå inte..

  • Anonym (Me too)

    En sak till! Ler han med ögonen när ni tittar på varandra? Ibland utan att ens säga nåt, ni bara ler mot varandra?

  • Miranda85
    Anonym (Me too) skrev 2014-09-20 00:57:41 följande:

    Titta efter om pupillerna vidgas när ni är nära varandra. Tyckte själv det såg ut så idag:/

    Är inte beredd att gå längre då min familj är mitt allt. Men fasen va det känns bitterljuvt på nåt sätt. Vill men ändå inte..


    Ska verkligen kolla det här med pupillerna?

    Ja han ler och jag ler fastän vi inte säger något! Han tittar mig i ögonen, blinkar lite försiktigt och ler med en stängd mun.

    Har drömt om honom inatt också! Orkar inte mera
  • Anonym (Me too)
    Miranda85 skrev 2014-09-20 12:22:27 följande:

    Ska verkligen kolla det här med pupillerna?

    Ja han ler och jag ler fastän vi inte säger något! Han tittar mig i ögonen, blinkar lite försiktigt och ler med en stängd mun.

    Har drömt om honom inatt också! Orkar inte mera


    Fan, vi har det jobbigt du o jag<3 Uppdatera gärna här om/när ngt händer :)
  • Miranda85
    Anonym (Me too) skrev 2014-09-20 14:00:17 följande:

    Fan, vi har det jobbigt du o jag<3 Uppdatera gärna här om/när ngt händer :)


    Har bestämt mig för att strunta i honom nu. Såg att han gillat en kollegas bild som också är en kvinna! Kanske töntigt men blev riktigt arg. Så nu ska jag ge fan i honom. Ska inte ens säga hej förutom när jag absolut måste som när han säger hej först och jag måste svara. Jag ska vara så kylig mot honom! Jävla idiot.
  • Anonym (Me too)
    Miranda85 skrev 2014-09-20 17:09:05 följande:

    Har bestämt mig för att strunta i honom nu. Såg att han gillat en kollegas bild som också är en kvinna! Kanske töntigt men blev riktigt arg. Så nu ska jag ge fan i honom. Ska inte ens säga hej förutom när jag absolut måste som när han säger hej först och jag måste svara. Jag ska vara så kylig mot honom! Jävla idiot.


    Men haha ta det lugnt nu :). Du kan ju inte bli så arg för det. Många killar gillar alla mina bilder utan att det finns några som helst känslor. Och du kan ju inte heller bara helt plötsligt vara kylig mot honom. Han kommer inte fatta ngt!!

    Nej chilla nu<3. Tror fan du är svartsjuk;) kram
  • Miranda85
    Anonym (Me too) skrev 2014-09-20 17:18:56 följande:
    Men haha ta det lugnt nu :). Du kan ju inte bli så arg för det. Många killar gillar alla mina bilder utan att det finns några som helst känslor. Och du kan ju inte heller bara helt plötsligt vara kylig mot honom. Han kommer inte fatta ngt!!

    Nej chilla nu<3. Tror fan du är svartsjuk;) kram

    hahaha du är så söt! <3 

    JA JAG ÄR SVARTSJUK och det är patetiskt. Finns inga som helst förpliktelser. Har inte ens rätt att känna så. orkar inte överanalysera allting. Nu vet jag liksom inte hur jag ska vara mot honom??


     


    Hur mår du? Hur går det för dej? :)

Svar på tråden Hur vet man att han är intresserad?