• Anonym (Fruns)

    Sex endast på fruns vilkor

    Min fru gillar varken sexiga kläder, leksaker, sex när som helst under dagen. Allt skall vara plannerat. Nu har det gått ca: 14år och de första 4:a var det inte så, men nu har jag tröttnat på tjat och köpt kläder, leksaker osv för gissningsvis ett par 100 tusen. Hon gör allt iom att jag reser mycket för hemmet, men jag tänder inte på henne längre. Jag har fotat för t.ex Slitz under 4-5år, men det var ett jobb och hon ville jag skulle fota henne på samma sätt. Det blev bara konstigt, men mina manliga vänner säger då som idag att hon är så grymt sexig. Ja, hon ser så ut när vi går ut, men hemma är det mer som en skogsmulle och hennes bomulls tussar lite här och där i trosorna som hon glömmer, tänder mig inte. Jag gillar wet och hon vet det, men det är runt jul och nyår. Swing gav hon mig för 9år sedan på par i hjärter. För några dgr sedan så ville hon se trekant med 3 killar varav 2 mörk hyade killar och hon pratar om dem som .... En vän till mig sa idag att jag vill ha dig och det du gör för din fru skulle göra mig till världens lyckligaste. Jag sov över hos henne i Söndags natt och det var en natt jag sov som en björn och vakna med ett leende på Måndagen. Jag vill helst inte lämna min fru som dessutom just blivit arbetslös, men söndags natten med att hålla om någon som när som helst skulle vilja älska med mig utan att plannera in tid var underbart. Det hände inget under natten, men vi såg på varandra och ville mer. Vi har pratat om det efteråt och vi båda ångrar att vi inte gjorde något åt det.

  • Svar på tråden Sex endast på fruns vilkor
  • krillesthlm

    rörigt och knappt läsbart...skilj dig...end of discussion

  • panicorion

    Fattar inte myclet av vad du skriver mer än att du tröttnat på din fru som dina vänner tycker är sexiga, sen har di sovit med en annan och tyckte det var mysigt. Antingen får du utveckla mer så man hänger med eller så får du fundera själv vad det är du är ute efter.

Svar på tråden Sex endast på fruns vilkor