• Ganyca

    Någon vaken?

    Jaa, någon som är vaken? Och varför? Glad Har tråkigt och känner för att snacka lite skit!

  • Svar på tråden Någon vaken?
  • HäckHäxan

    Jag går i sömnen bara, så dont mind me


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Ganyca

    Haha, äsch du får väl skriva i sömnen då ;) Kan säkert bli intressant! ;) Gjorde mycket roligt när jag var yngre å gick i sömnen haha.

  • HäckHäxan
    Ganyca skrev 2014-09-20 05:04:21 följande:
    Haha, äsch du får väl skriva i sömnen då ;) Kan säkert bli intressant! ;) Gjorde mycket roligt när jag var yngre å gick i sömnen haha.
    Jag tror dig. Jag har aldrig gjort det. Men jag minns en kompis bror som gjorde de mest fantastiska saker i sömnen som barn ibland.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Zuzanne

    Japp, sedan ca kl 03? Kunde inte somna om efter att min dotter tuttade frenetiskt, blev för pigg helt enkelt. Hon sover gott iaf :)

  • Ganyca
    Zuzanne skrev 2014-09-22 06:00:23 följande:
    Japp, sedan ca kl 03 Kunde inte somna om efter att min dotter tuttade frenetiskt, blev för pigg helt enkelt. Hon sover gott iaf :)

    Också varit vaken sen tre, men har inga barn :p Tror det är min nya medicin jag får. Innan den orkade jag INGENTINgG, knappt ta hand om mig själv. När jag fick denna (cymbalta) så tjopp vaknade jag en dag och har sen dess hållt igång hela dagarna för blir rastlös direkt om jag inte hittar på något. Känns som jag fått tillbaka livet, och faktiskt kan glädjas över saker igen och att jag orkar ;) Enda problemet verkar vara att jag vaknar runt tre varje natt och är uppe flera timmar för att sen sova en eller två timmar till på förmiddagen (även med sömnmedicin)

    Men lätt värt det jämfört med att ha noll energi och motivation och sova 15 timmar/dygn :)
  • Zuzanne
    Ganyca skrev 2014-09-22 06:14:52 följande:

    Också varit vaken sen tre, men har inga barn :p Tror det är min nya medicin jag får. Innan den orkade jag INGENTINgG, knappt ta hand om mig själv. När jag fick denna (cymbalta) så tjopp vaknade jag en dag och har sen dess hållt igång hela dagarna för blir rastlös direkt om jag inte hittar på något. Känns som jag fått tillbaka livet, och faktiskt kan glädjas över saker igen och att jag orkar ;) Enda problemet verkar vara att jag vaknar runt tre varje natt och är uppe flera timmar för att sen sova en eller två timmar till på förmiddagen (även med sömnmedicin)

    Men lätt värt det jämfört med att ha noll energi och motivation och sova 15 timmar/dygn :)
    Ja kan man ta igen sömnen är ju det bra. Jag brukar sova när flickan min sover sin dagsömn :)

    Kan bli rätt långtråkigt att vara vaken när alla sover, tur att FL finns :P
  • Ganyca
    Zuzanne skrev 2014-09-22 06:18:09 följande:
    Ja kan man ta igen sömnen är ju det bra. Jag brukar sova när flickan min sover sin dagsömn :)

    Kan bli rätt långtråkigt att vara vaken när alla sover, tur att FL finns :P

    I know! Fast brukar ju inte va sprudlande aktivitet här på nätterna heller direkt men ;) Hur gammal är bebben då? Och du själv? Första barnet eller har du fler? =)
Svar på tråden Någon vaken?