• Anonym (Undrar)

    Tjejer, blir ni upphetsade av att se en icke-errigerad penis?

    Denna uppröstning kom upp efter en diskussion om ämnet. Det skulle vara intressant att veta vad folk tycker. Förutsätt att penisen sitter på någon som ni tycker om och är attraherad av annars, t.ex. sambo eller pojkvän. Berätta gärna i tråden varför ni röstade som ni gjorde!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, blir ni upphetsade av att se en icke-errigerad penis?
  • Kolibri12

    Jag röstade på alt 2 men egentligen är det en blandning av 2 och 5. En hård kuk är klart sexigare rent visuellt men även en mjuk triggar igång mig om jag är sugen. Älskar att ta en mjuk kuk i munnen och känna den växa och hårdna, få honom riktigt kåt. Men jag är inte " jätteupphetsad" från början utan det blir jag när jag suger.

  • The past is now

    Min man behöver inte göra så mycket oavsett för att göra mig kåt. Men det är oerhört upphetsande att göra den hård och blodfylld. :-P

  • eslah

    När jag tänker efter så i vissa fall har jag inte sett pojkvänners penisar i slakt tillstånd, helt sjukt. Den enda hobbynudisten är den som har en stor penis slakt, blir inte kåt på den i sig men sjukt sugen på att äta fläskfilé.

  • Anonym (Tjej)

    Jag ser det väldigt sällan, men jag tror att om den tillhörde enman jag var väldigt tänd på så absolut att jag skulle bli det. Tillhör den en random man så blir jag inte speciellt upphetsad även om han är snygg.

  • Kolibri12
    eslah skrev 2014-09-20 11:52:54 följande:

    När jag tänker efter så i vissa fall har jag inte sett pojkvänners penisar i slakt tillstånd, helt sjukt. Den enda hobbynudisten är den som har en stor penis slakt, blir inte kåt på den i sig men sjukt sugen på att äta fläskfilé.


  • Anonym (L)

    Då min kille har 15-17cm slak (medel) så är den ganska fin att betrakta även som slak. Men jag föredrar att se den när han är kåt

  • Anonym (Tjej)

    Min pojkväns kuk är en av mina bästa vänner så jag blir alltid glad när jag ser honom :) och som tur är gillar min kille att gå runt naken hemma fastän hans kuk är mini när den är slak. Så ibland sätter han sig bredvid mig i soffan naken och då lägger jag alltid huvudet i hans knä och det slutar med en avsugning :D jag blir inte kåt förrän jag börjar suga, bara glad.

  • HannaS86

    För mig beror det dels på hur den ser ut/vilken form och dels storlek. Ju större desto mer upphetsande. Har varit med killar vars utrustning ser ut som en barnsnopp oerigerat och det är inte upphetsande att se öht.

  • MxMeNow

    Penisar är något av det fulaste jag vet, det finns inget sexigt med hur de se ut öht! Deras funktion vill jag dock inte klara mig utan.

  • taquine
    MxMeNow skrev 2014-09-20 15:40:31 följande:
    Penisar är något av det fulaste jag vet, det finns inget sexigt med hur de se ut öht! Deras funktion vill jag dock inte klara mig utan.
    Precis  
    Goodness me
Svar på tråden Tjejer, blir ni upphetsade av att se en icke-errigerad penis?