• Anonym (Tjej)

    Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!

    Usch och fy. När min kille steker scans köttbullar så tillsätter han grillkrydda! Han sa att det är jättegott. Vågade inte ens smaka, så jag åt annat. Har någon testat det? Är det gott? Jag tycker det är jättekonstigt

  • Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!
  • Zadre

    I don't even...
    "Vågade" inte ens smaka. Har du problem att testa nya saker i matväg annars också? Det är grillkrydda! Jag har inte smakat det men kan mycket väl tänka mej att det är gott.

  • The past is now

    Btw han lagade inte köttbullar, han värmde på dem med grillkrydda. Men nej jag hade inte ätit dem. Ska jag käka köttbullar trillar vi egna.

  • Neelah

    Grillkrydda på stekt kött är väl ganska normalt och köttbullar är ju stekt, malt kött.


    Följ dina drömmar
  • Anonym (scan)

    Konstigt att äta fabriksköttbullar över huvud taget. Kanske bara en fördel att dränka dem i grillkrydda så att man slipper känna den konstgjorda smaken.

  • Zadre
    The past is now skrev 2014-09-20 14:46:36 följande:

    Btw han lagade inte köttbullar, han värmde på dem med grillkrydda. Men nej jag hade inte ätit dem. Ska jag käka köttbullar trillar vi egna.


    Det är iofs sant vid närmare. När jag gör köttbullar så gör jag egna och då har jag grillkrydda i (och det är gott). Inte haft det på köpeköttbullar. Brukar inte äta köttbullar så ofta.
  • vampyria2

    Huä jag skulle inte äta färdiga köttbullar överhuvudtaget men att han har grillkrydda på är ju inget konstigt alls, varför tycker du det?

  • Anonym (Tjej)

    Förlåt men jag tycker ni är lite konstiga som lägga grillkrydda på kött. Grillkrydda läggs bara på korv.

  • Anonym (skalpen)

    Tycker man fiser så illa av scans köttbullar.

Svar på tråden Min killes sätt att laga köttbullar...herregud!