• Anonym (ledsen)

    Ska jag berätta för min sambo om mitt snedsteg?

    Jag vill börja med att tala om att jag är sambo sen en tid tillbaka.

    Jag är nyss hemkommen från Ålandskryssning vilket innebar en del drickande en av kvällarna.

    Jag mår nu dåligt över att jag följde med en främmande man till dennes hytt vilket ledde till en del kramar.

    Jag lämnade hytten av mig själv efter ett tag och när jag senare stötte på mannen senare visade jag att jag inte är intresserad.

    Ska jag berätta detta för min sambo eller hålla tyst?

    Gråter

  • Svar på tråden Ska jag berätta för min sambo om mitt snedsteg?
  • Långbenopluto

    Du är ju uppenbarligen inte kär, så varför vara sambo?

    Gå ifrån din sambo så han kan hitta nån som bara älskar honom.

    Är man kär är man aldrig nånsin otrogen, inte ens med alkohol i sig!

  • Ann O Nym

    Om du älskar din sambo och vill fortsätta att fokusera på ert förhållande så är det väl lika bra att hålla tyst. Varför såra om det inte behövs? Håll tyst och lär dig av ditt misstag.

  • Anonym (ledsen)
    Ann O Nym skrev 2014-09-20 19:26:22 följande:

    Om du älskar din sambo och vill fortsätta att fokusera på ert förhållande så är det väl lika bra att hålla tyst. Varför såra om det inte behövs? Håll tyst och lär dig av ditt misstag.


    Det som är att detta tär på mig mycket.
    Jag har inget intresse alls för den mannen från Ålandskryssningen


  • Anonym (Maria)

    Förstår helt ärligt inte varför du är så ledsen? Inget farligt alls, du gick därifrån. Du ville inte fortsätta. Och varför i hela världen skulle du berätta det? Tror du förhållandet ska bli bättre? Glöm det där lilla skitproblemet, var lycklig att du har ngn du älskar och se framåt. Du gör för stor sak av en liten sak :)

  • Drottningen70
    Tines skrev 2014-09-20 19:23:10 följande:

    Du är ju uppenbarligen inte kär, så varför vara sambo?

    Gå ifrån din sambo så han kan hitta nån som bara älskar honom.

    Är man kär är man aldrig nånsin otrogen, inte ens med alkohol i sig!


    Nä precis, och törnrosa väcktes ur sin eviga sömn med hjälp av en kyss, näcken spelar vid älven, vargen åt upp mormor och andra verklighetsfrämmande sagor som man kan tro på när man är 7. Verkligheten är liiiiite mer komplex än så.
  • Anonym (anna)

    Nä så klart du inte ska. Ni hade väl inte sex?? Ens hångel? Du gick därifrån. Finns ingen anledning att berätta. Bara sårar o förstör tillit.

    Se det som en läxa istället och gör det inte igen.

  • Anonym (schnabel-fantomen)

    blev det extern-schnabel då?

  • taquine

    Det låter väldigt oskyldigt om det bara handlade om en kramar, berätta inte och sen får du väl fundera om du vill fortsätta med din  sambo eller ej. Du verkar ju inte upp över dina öron kär..  

  • MrsEnglund

    Helt klart litet misstag. Jag tycker inte att du ska berätta. Ta det som ett litet straff mot dig själv, du får bära bördan om du nu ångrar det du gjort.

Svar på tråden Ska jag berätta för min sambo om mitt snedsteg?