• Anonym (?)

    Går det se vem som varit inne på min sida på Facebook?

    Nån som vet?

  • Svar på tråden Går det se vem som varit inne på min sida på Facebook?
  • Anonym (nope)

    officiellt NEJ (enligt FB)

    Inofficiellt JA

    om du nu inte menar nåt i stil med.. loggat in med dina uppgifter!.. då är det loggat om det är en amatör.

    Varför vill du ha koll på det?

  • Anonym (?)

    Tja, har varit inne flera ggr på en killes sida bara för att se honom men kom på nu att hjälp det kanske syns!

  • Anonym (Tr)
    Anonym (?) skrev 2014-09-20 23:50:54 följande:

    Tja, har varit inne flera ggr på en killes sida bara för att se honom men kom på nu att hjälp det kanske syns!


    Om du är intresserad så tror jag att det finns nån tråd om det där på flashback
  • Anonym (P)

    Ja, alltså jag tycker att det verkar så. Var för en tid sedan inne på en killes sida...han liknade ett ex och jag blev nyfiken. Namnet stämde nästan...ja, ja. Några dagar senare fick jag en mail-notis från linkedin om att han varit på min linkedin-profil och tittat. Var väldigt noga med att inte råka gilla nån bild eller trycka på något annat på hans fb sida.

    Vad tror ni? Väldigt konstigt. Jag ser ju aldrig ifall någon varit på min sida...

  • Anonym (?)
    Anonym (Tr) skrev 2014-09-20 23:56:03 följande:

    Om du är intresserad så tror jag att det finns nån tråd om det där på flashback


    Ok får kolla där :)
    Anonym (P) skrev 2014-09-20 23:57:22 följande:

    Ja, alltså jag tycker att det verkar så. Var för en tid sedan inne på en killes sida...han liknade ett ex och jag blev nyfiken. Namnet stämde nästan...ja, ja. Några dagar senare fick jag en mail-notis från linkedin om att han varit på min linkedin-profil och tittat. Var väldigt noga med att inte råka gilla nån bild eller trycka på något annat på hans fb sida.

    Vad tror ni? Väldigt konstigt. Jag ser ju aldrig ifall någon varit på min sida...


    Ja va konstigt! usch va pinsamt det kan bli :)) får gå in på fb och kolla på min egen sida.
  • Anonym (xx)

    Så fort man söker ett namn så kommer man själv upp som "personer du kanske känner" på den man besökts sida. Jag har själv sett det däremot går det väl inte att se att man har kikat in på sidan många gånger.

  • Anonym (Tr)
    Anonym (?) skrev 2014-09-21 00:00:18 följande:
    Ok får kolla där :)
    Anonym (P) skrev 2014-09-20 23:57:22 följande:

    Ja, alltså jag tycker att det verkar så. Var för en tid sedan inne på en killes sida...han liknade ett ex och jag blev nyfiken. Namnet stämde nästan...ja, ja. Några dagar senare fick jag en mail-notis från linkedin om att han varit på min linkedin-profil och tittat. Var väldigt noga med att inte råka gilla nån bild eller trycka på något annat på hans fb sida.

    Vad tror ni? Väldigt konstigt. Jag ser ju aldrig ifall någon varit på min sida...


    Ja va konstigt! usch va pinsamt det kan bli :)) får gå in på fb och kolla på min egen sida.
    www.flashback.org/t2031919

    Vet inte, men du kanske kan få några tips där.
  • Anonym (?)
    Anonym (xx) skrev 2014-09-21 00:01:56 följande:

    Så fort man söker ett namn så kommer man själv upp som "personer du kanske känner" på den man besökts sida. Jag har själv sett det däremot går det väl inte att se att man har kikat in på sidan många gånger.


    Låter bra :)
    Anonym (Tr) skrev 2014-09-21 00:04:25 följande:

    www.flashback.org/t2031919

    Vet inte, men du kanske kan få några tips där.


    Tack snälla <3.
  • Anonym (?)
    FacebookNerd skrev 2014-09-21 09:37:47 följande:

    Ja man kan se vem som varit in. och man kan se vilka bilder hen har tittat på. och vilken tid hen har gjort det...


    Du skojar med mig?
Svar på tråden Går det se vem som varit inne på min sida på Facebook?