• Jenna RayShawn

    Tack alla ni kloka 13% som röstade på SD i valet

    Jag vill rikta min djupaste tacksamhet till alla de kloka och modiga män och kvinnor som gick emot strömmen och vågade stå emot alla hatmobbar för sin övertygelse och röstade på SD. Vi är faktiskt rätt många nu.

    Jag förstår att det är många av oss som är oroliga för allt hat mot oss som sprids. Alla uppmaningar om att frysa ut oss socialt. Alla karikatyrbilder av oss som obildade, rasistiska, empatilösa och allt vad hatmobbarna nu hittar på för personangrepp.

    Till er vill jag säga att vi är fortfarande lika fantastiska som vi alltid har varit. Vi bidrar till samhället med lika mycket kärlek, empati, medmänsklighet, kompetens och intellekt som vi alltid har gjort och vi är fortfarande lika mycket värda att älskas och tas på allvar. Glöm aldrig bort det!

    Många av oss möter massor av hat nu, men de flesta av alla de mest rabiata som sprider hat är bara rädda för att vi har rätt och att de saknar argumenten emot oss. Hat är osunt och hat äter upp människor inifrån. Var stolta över er och var stolta över ert mod.

    Tack än en gång alla här som varit kloka nog att rösta SD och glöm inte bort, vi är inga monster, vi är lika unika, fantastiska och älskvärda som vi alltid har varit. Var stolta!


    Glöm inte rösta SD i EU-valet 2013-maj-25
  • Svar på tråden Tack alla ni kloka 13% som röstade på SD i valet
  • Fundersam02
    Jenna RayShawn skrev 2014-09-21 00:32:39 följande:

    Jag vill rikta min djupaste tacksamhet till alla de kloka och modiga män och kvinnor som gick emot strömmen och vågade stå emot alla hatmobbar för sin övertygelse och röstade på SD. Vi är faktiskt rätt många nu.

    Jag förstår att det är många av oss som är oroliga för allt hat mot oss som sprids. Alla uppmaningar om att frysa ut oss socialt. Alla karikatyrbilder av oss som obildade, rasistiska, empatilösa och allt vad hatmobbarna nu hittar på för personangrepp.

    Till er vill jag säga att vi är fortfarande lika fantastiska som vi alltid har varit. Vi bidrar till samhället med lika mycket kärlek, empati, medmänsklighet, kompetens och intellekt som vi alltid har gjort och vi är fortfarande lika mycket värda att älskas och tas på allvar. Glöm aldrig bort det!

    Många av oss möter massor av hat nu, men de flesta av alla de mest rabiata som sprider hat är bara rädda för att vi har rätt och att de saknar argumenten emot oss. Hat är osunt och hat äter upp människor inifrån. Var stolta över er och var stolta över ert mod.

    Tack än en gång alla här som varit kloka nog att rösta SD och glöm inte bort, vi är inga monster, vi är lika unika, fantastiska och älskvärda som vi alltid har varit. Var stolta!


    Ni är framförallt väldigt tjatiga. Ni startar så många onödiga trådar. Rädda att vi andra ska glömma att ni finns?
  • Jenna RayShawn
    Fundersam02 skrev 2014-09-21 00:46:03 följande:
    Ni är framförallt väldigt tjatiga. Ni startar så många onödiga trådar. Rädda att vi andra ska glömma att ni finns?
    Jag kan inte ansvara för andra medlemmars trådstarter.

    Men jag tyckte det var viktigt att säga till alla här som mött hatet på FL för att de röstade på SD att det är det är inte förtjänta av detta och att de som bär på allt hat inom sig här ska inte vinna. Hat är osunt och förstör människor.


    Tack alla underbara kvinnor och män som röstade på SD i valet. Tänk att vi fick hela 13%! Stolt över er alla!
  • Lonlely Wolf
    Jenna RayShawn skrev 2014-09-21 00:53:13 följande:
    Jag kan inte ansvara för andra medlemmars trådstarter.

    Men jag tyckte det var viktigt att säga till alla här som mött hatet på FL för att de röstade på SD att det är det är inte förtjänta av detta och att de som bär på allt hat inom sig här ska inte vinna. Hat är osunt och förstör människor.


    Tack för att det finns människor som förstår........Jag är första gångare på SD röst.....men gudarna ska veta att jag är rädd för vad jag får höra. Jag får inte ha den tycke för Sverige som jag föddes till.........Önskar ibland att jag inte var svensk.

  • Jenna RayShawn
    Lonlely Wolf skrev 2014-09-21 01:13:59 följande:

    Tack för att det finns människor som förstår........Jag är första gångare på SD röst.....men gudarna ska veta att jag är rädd för vad jag får höra. Jag får inte ha den tycke för Sverige som jag föddes till.........Önskar ibland att jag inte var svensk.


    Tack själv fina du ;)
    Tack alla underbara kvinnor och män som röstade på SD i valet. Tänk att vi fick hela 13%! Stolt över er alla!
  • Lonlely Wolf
    Jenna RayShawn skrev 2014-09-21 01:19:30 följande:
    Tack själv fina du ;)
  • stuk

    Tack själva, medröstare. Jag tar inte åt mig av de som anser oss vara egoistiska rasister, hatfyllda, främlingsfientliga och mindre vetande, även om det förstås börjar bli långdraget. Det svider inte i mig när folk jag inte ens känner slänger ur sig att mina barn kommer att en dag ställa mig "till svars" för det jag gjort. 

    Jag har respekt för de som INTE resonerar som jag. Jag har respekt för människor, bruna, svarta, gula, blå, rosa, rutiga och randiga. 

    Däremot har jag NOLL respekt för de som vill öppna våra gränser på vid gavel för att "vi har skyldighet" att hjälpa ALLA.

    Dröm vidare eller kom med en vettig lösning där detta skulle fungera.

  • Sebastian72

    Tycker inte att SD är ett rasistiskt parti. Men ni som gick från ett alliansparti till SD, hoppas att ni inser att ni bidragit till ny regering:). Ibland får man vara lite taktisk...

    Å andra sidan verkar ju SD-väljarna tjäna mest på ett regeringsskifte.

  • kanskedetdu
    Fundersam02 skrev 2014-09-21 00:46:03 följande:
    Ni är framförallt väldigt tjatiga. Ni startar så många onödiga trådar. Rädda att vi andra ska glömma att ni finns?
    på ett forum är det ganska vanligt att det startas mycket trådar,om det är så farligt för dig behöver du inte vara här inne
  • Guld
    Sebastian72 skrev 2014-09-21 02:45:05 följande:

    Tycker inte att SD är ett rasistiskt parti. Men ni som gick från ett alliansparti till SD, hoppas att ni inser att ni bidragit till ny regering:). Ibland får man vara lite taktisk...

    Å andra sidan verkar ju SD-väljarna tjäna mest på ett regeringsskifte.


    Skulle jag ångra min röst på SD bara för att Alliansen förlorade makten?

    Har du reflekterat över varför många gick från Alliansen till SD? Kanske för att de inte är nöjda med Alliansens politik?

    @Trådskaparen

    Tack själv! Klimatet kommer nog ändras rejält fram tills nästa val och SD kommer med allra största sannolikhet växa.
Svar på tråden Tack alla ni kloka 13% som röstade på SD i valet