• Anonym (TS)

    Vara med en liten tjej...

    Vad tycker ni killar om att vara med en liten smal tjej?
    Jag är själv en smal tjej som aldrig haft problem att få killar, men heller aldrig riktigt kan slappna av pga att jag tycker jag är för smal.
    Hade jag kunnat skulle jag haft mycket mer sex, för jag älskar sex och är jämt sugen och kåt. Har flera killar jag kan träffas och ha sex med, men vågar inte...
    Är så jobbigt att alltid vara kåt men aldrig få sex..

  • Svar på tråden Vara med en liten tjej...
  • Anonym (olika)

    Då alla gillar olika så tycker jag inte att du skall vara orolig, om du har några du kan ha sex med så tänder de väl på din kropp och vill ha dig så som du ser ut. Försök slappna av och njut av det du har. Alla har saker som de tycker mer eller mindre om på sin kropp men man får lära sig att acceptera hur man ser ut eller göra något åt sin kropp.

  • Anonym (fotboll)

    Skaffa en fet, tjock pojkvän då som kompenserar dina "brister".

  • Smecker

    "Vi killar" tycker väldigt olika. Personligen hänger mitt intresse mer på personligheten än vikten, även om jag undviker extremer åt båda håller.

    Nej, det handlar inte om att du inte "får" sex när du är kåt, det handlar om att du väljer att inte ha sex när du är kåt.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Pillare
    Smecker skrev 2014-09-21 10:35:37 följande:

    "Vi killar" tycker väldigt olika. Personligen hänger mitt intresse mer på personligheten än vikten, även om jag undviker extremer åt båda håller.

    Nej, det handlar inte om att du inte "får" sex när du är kåt, det handlar om att du väljer att inte ha sex när du är kåt.


  • Anonym (fotboll)
    Smecker skrev 2014-09-21 10:35:37 följande:

    "Vi killar" tycker väldigt olika. Personligen hänger mitt intresse mer på personligheten än vikten, även om jag undviker extremer åt båda håller.

    Nej, det handlar inte om att du inte "får" sex när du är kåt, det handlar om att du väljer att inte ha sex när du är kåt.


  • Anonym (dudenfrångötet)
    Smecker skrev 2014-09-21 10:35:37 följande:

    "Vi killar" tycker väldigt olika. Personligen hänger mitt intresse mer på personligheten än vikten, även om jag undviker extremer åt båda håller.

    Nej, det handlar inte om att du inte "får" sex när du är kåt, det handlar om att du väljer att inte ha sex när du är kåt.


  • Krafs
    Pillare skrev 2014-09-21 10:44:45 följande:
    Anonym (fotboll) skrev 2014-09-21 10:51:51 följande:
    Anonym (dudenfrångötet) skrev 2014-09-21 13:07:24 följande:



  • Anonym (Martin)

    JAG tycker om att tjejen är mycket liten. OBS förväxla det inte med omogna ej byxmyndiga tjejer för det är vidrigt med dom som går igång på det.
    Men, men en riktigt kortvuxen och smal tjej är riktigt attraktivt. Kanske för att jag själv  är 194 och hyffsat vältränad så det får väl gå under begreppen "opposites attract"
    PS. Se upp med aneroxia! Självsvält är så tragiskt och skadligt. Tyckte det var lite oroväckande formuleringar hos TS.

  • nickname01
    Anonym (TS) skrev 2014-09-21 09:22:03 följande:

    Vad tycker ni killar om att vara med en liten smal tjej?

    Jag är själv en smal tjej som aldrig haft problem att få killar, men heller aldrig riktigt kan slappna av pga att jag tycker jag är för smal.

    Hade jag kunnat skulle jag haft mycket mer sex, för jag älskar sex och är jämt sugen och kåt. Har flera killar jag kan träffas och ha sex med, men vågar inte...

    Är så jobbigt att alltid vara kåt men aldrig få sex..


    Jag kan tycka det nästan är att föredra. Det är vackert och väldigt behändigt med nättare mindre kvinnor. Egentligen gillar jag alla kvinnor men det är ju onekligen väldigt fint med en liten kvinna. Stå på dig ts. Du förtjänar sex!
    Volvo cutis
  • Smecker
    nickname01 skrev 2014-09-23 20:40:10 följande:

    Jag kan tycka det nästan är att föredra. Det är vackert och väldigt behändigt med nättare mindre kvinnor. Egentligen gillar jag alla kvinnor men det är ju onekligen väldigt fint med en liten kvinna. Stå på dig ts. Du förtjänar sex!


    Av ren nyfikenhet: På vilket sätt har TS förtjänat sex? Hur vet du att TS förtjänar sex?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Vara med en liten tjej...