• Sambok­ille34
    Äldre 21 Sep 12:11
    1723 visningar
    9 svar
    9
    1723

    Wetsex

    Hur många kvinnor gillar att ge wet sex??

  • Svar på tråden Wetsex
  • Äldre 21 Sep 12:45
    #1

    Aldrig provat & kommer nog inte göra det, har dock en tjejkompis som tänder på det. Squirting räcker för lilla mig, helt underbart..

  • Anonym (Z)
    Äldre 21 Sep 15:11
    #2

    Cirka 9% av den kvinnliga populationen kan tänka sig stå ut med eller gillar att ge wet.

  • LostIn­Transl­ation
    Äldre 21 Sep 15:18
    #3
    matildaaf skrev 2014-09-21 12:45:35 följande:
    Aldrig provat & kommer nog inte göra det, har dock en tjejkompis som tänder på det. Squirting räcker för lilla mig, helt underbart..
    Oj oj oj.... nu fick du mig att känna mig som en riktig novis. Vad är distinktionen mellan wet och squirting? Och vad är så underbart med squirting?
  • Äldre 21 Sep 15:59
    #4
    LostInTranslation skrev 2014-09-21 15:18:22 följande:

    Oj oj oj.... nu fick du mig att känna mig som en riktig novis. Vad är distinktionen mellan wet och squirting? Och vad är så underbart med squirting?


    Squirting är då tjejer "sprutar"/skvätter med en särskild vätska, ur slidan. Kallas på svenska för fontänorgasm. Det är inte urin utan någon oftast smaklös vattning vätska. Förekommer då & då (ofta) i porrfilmer. Som tjej känns det precis innan squirten som att hon ska kissa på sig men fortsätter man slappna av så kan man räkna med att killens fingrar/hand/kuk blir genomblöt. Helt otrolig känsla & många killar går igång på det som bara den. Det är alltså inte i närheten av wetsex...

    Men som sagt så tänder min tjejkompis på det (hon är 21) & en del andra vänner har kunnat tänka sig att testa på det men jag står över det.. :)
  • LostIn­Transl­ation
    Äldre 21 Sep 16:05
    #5
    matildaaf skrev 2014-09-21 15:59:31 följande:
    Squirting är då tjejer "sprutar"/skvätter med en särskild vätska, ur slidan. Kallas på svenska för fontänorgasm. Det är inte urin utan någon oftast smaklös vattning vätska. Förekommer då & då (ofta) i porrfilmer. Som tjej känns det precis innan squirten som att hon ska kissa på sig men fortsätter man slappna av så kan man räkna med att killens fingrar/hand/kuk blir genomblöt. Helt otrolig känsla & många killar går igång på det som bara den. Det är alltså inte i närheten av wetsex...
    Men som sagt så tänder min tjejkompis på det (hon är 21) & en del andra vänner har kunnat tänka sig att testa på det men jag står över det.. :)
    I see...hade en misstanke om att det kunde vara så men blev tveksam när du var tjej och skrev det. Det där har jag faktiskt erfarenhet av.....Herrejäklar vad vissa tjejer kan spruta. Trodde bara det var en porrfilmsgrej faktiskt tills jag träffade en väldigt speciell person i det avseendet haha. Förvånad blev jag minst sagt men sexigt var det...
  • Äldre 21 Sep 16:14
    #6

    Äckligt!

  • Anonym (6)
    Äldre 22 Sep 16:04
    #7

    Är det bara 9%?


    Jag älskar att ge och ta emot när det gäller wetsex. Blir sjukt tänd av det. 

  • Anonym (Mr Wet)
    Äldre 23 Sep 09:49
    #8
    Anonym (Z) skrev 2014-09-21 15:11:13 följande:

    Cirka 9% av den kvinnliga populationen kan tänka sig stå ut med eller gillar att ge wet.


    Tror jag inte alls på. Men TS kanske skulle göra en omröstning och fråga hur många kvinnor här på FL som gillar det, vill prova osv..... det vore intressant att se ett resultat!
  • Anonym (conni­e)
    Äldre 24 Sep 11:27
    #9
    matildaaf skrev 2014-09-21 12:45:35 följande:

    Aldrig provat & kommer nog inte göra det, har dock en tjejkompis som tänder på det. Squirting räcker för lilla mig, helt underbart..


    Hej
    Squirtar du själv? Har aldrig fått till det. Tips?
Svar på tråden Wetsex