• Anonym (Sårad­)
    Äldre 21 Sep 12:41
    645 visningar
    5 svar
    5
    645

    Break up . Hjälp mig snälla !!!!!

    Vi gjorde slut . För något löjligt i mina ögon men i hans något stort. Han är en person som inte litar på mig fast han har känt mig i tre år . Vi gjorde slut igår och sen dess har jag gråtit och knappt sovit , mår jätte dåligt och känner som om jag har ett stort hål i hjärtat . Jag kan inte sluta tänka på honom... Han har fina sidor men hans negativa tar över .

    Hur ska jag gå över detta? Dag ett och jag har aldrig mått sämre .

  • Svar på tråden Break up . Hjälp mig snälla !!!!!
  • Anonym (I samma bana)
    Äldre 21 Sep 15:42
    #1

    Träffa vänner gå ut ha hemmakväll TA BORT HAN FRÅN ALLT! inga sms prata med vänner och glöm honom. Ta bort allt som påminner om honom!

  • Anonym (Sårad­) Trådstartaren
    Äldre 21 Sep 15:58
    #2
    Anonym (I samma bana) skrev 2014-09-21 15:42:43 följande:

    Träffa vänner gå ut ha hemmakväll TA BORT HAN FRÅN ALLT! inga sms prata med vänner och glöm honom. Ta bort allt som påminner om honom!


    Ska försöka . Tack för tipset. Samma bana ? Har du också gjort slut med din kille? I såfall hur har du det?
  • Anonym (I samma bana)
    Äldre 21 Sep 16:22
    #3

    Nej är en kille som har en tvekande flickvän som håller på att göra Slut så jag ligger på samma bana. Läs min flickvän tycker jag är kvinnlig på samma forum så får du se.

  • Anonym (I samma bana)
    Äldre 21 Sep 16:24
    #4

    Det viktigaste är att inte falla tillbaka i samma hål. Skriver han o ångrar allt så glöm honom han vill bara ha sex då...

  • Äldre 21 Sep 20:47
    #5

    Usch, stackars dig TS. Vet hur jobbigt det är. Blev själv dumpad för en några veckor sen och försöker komma över det . Skriv till mig privat om du vill prata mer. Kram!

Svar på tråden Break up . Hjälp mig snälla !!!!!