• sannerligen

    Ska jag höra av mig?

    Hej!


    Jag lärde i maj känna en fantastisk kille på 25 år, jag själv är 21. Olik mig på många sätt men en fantastisk människa och vi fungerar bra med varandra. Vi sågs som vänner ihop med andra under hela sommaren tills slumpen gjorde att vi träffades ensamma för 2-3 veckor sedan. Han som hos mig och det var en väldigt trevlig natt (utan sex) och jag kände att vi klickade bra. På morgonen kysste han mig hejdå.


    Efter detta pratade vi lite till och från ett par veckor tills jag frågade om han ville ses igen. Han sa ja och var den som drev på när och var samt hörde av dig dagen vi skulle ses. Hela den dejten var också riktigt trevlig och jag bjöd med honom hem. Vi kysstes lite på vägen och sedan var han väldigt gullig resten av kvällen. Små saker som betyder mycket hela tiden. Den natten hade vi sex men låg även och pratade och mös mycket. På morgonen var han precis likadan som kvällen innan och kysste mig både en och två gånger innan han sprang till tåget. Det kändes fint och rätt och inte som något falskt från hans sida.


    Så. Problemet nu är att han inte hört av sig sedan dess. Det var i onsdags och det är alltså söndag nu. Vi har pratat lite i en gruppchatt vi både är med i med inte annars. Eftersom jag tog initiativ till senaste träffen samt var den som hörde av mig efter första gången vi träffades ensamma känns det som hans tur. Eller på något sätt vill jag kanske pröva honom och se om han kommer fråga om att träffas igen. Vad tycker ni? Ska jag avvakta eller ska jag skicka iväg något? Börjar få lite panik nu när det ändå gått 4 dagar. Kan lägga till att när vi smsat innan har det inte varit 10 sms om dagen utan snarare 2-3 då ingen av oss är särskilt snabba på att svara.

  • Svar på tråden Ska jag höra av mig?
  • Tecum

    Ja du ska höra av dig om du känner för det. Du gillar ju honom, om han inte vill mer bör han ha vett att säga det.

  • sannerligen

    Tack för att ni peppar! Drömmer Funderar på att skicka iväg något sms imorgon kanske. Ska jag gå rakt på sak och fråga om han vill ses i veckan eller ska jag fråga hur läget är bara?

  • Tecum

    Kvittar. Frågar du bara läget testar du om han tar eget initiativ till träff. Men å andra sidan, frågar du om träff och han inte vill så hittar han säkert på en undanflykt.

Svar på tråden Ska jag höra av mig?