• Anonym (förundrad)

    Trådar här på FL forumet

    Jag undrar helt uppriktigt vart dessa återkommande TS här på FL forumet får sin inspiration från?

  • Svar på tråden Trådar här på FL forumet
  • Anonym (förundrad)
    Tines skrev 2014-09-21 20:37:46 följande:

    Vad menar du?


    Jag menar dessa uppenbara troll trådar!Förlåt om jag var otydlig i min trådstart.
  • Tecum

    Jag tror att de får sin inspiration från gamla FL-trådar. Återanvändningsgraden är ju uppenbar...

  • Anonym (förundrad)
    Tecum skrev 2014-09-21 20:49:34 följande:

    Jag tror att de får sin inspiration från gamla FL-trådar. Återanvändningsgraden är ju uppenbar...


    Genom att starta nya trådar av tidigare trådar istället för att puffa tidigare tråd?
  • Anonym (förundrad)
    Anonym (?) skrev 2014-09-21 20:52:02 följande:

    Kan du ge något exempel på sådan TS?


    Jag vill inte gå in för mycket på tidigare trådar men några klassiker är ju hund bita ihjäl mig,kårv trådarna,pittsa trådarna osv.
  • Ballongmutt
    Anonym (förundrad) skrev 2014-09-21 20:55:50 följande:

    Jag vill inte gå in för mycket på tidigare trådar men några klassiker är ju hund bita ihjäl mig,kårv trådarna,pittsa trådarna osv.


    Det är ju nån TS som har seriösa problem som alltid vill berätta om sina dejter vilka råkar ut för olyckor
  • Anonym (förundrad)
    Ballongmutt skrev 2014-09-21 20:58:23 följande:

    Det är ju nån TS som har seriösa problem som alltid vill berätta om sina dejter vilka råkar ut för olyckor


    En av dessa trådar läste jag bara för en stund sen.
  • Ballongmutt
    Anonym (förundrad) skrev 2014-09-21 21:02:57 följande:

    En av dessa trådar läste jag bara för en stund sen.


    Vilken? Har han skapat en ny nu igen?
  • Tecum
    Anonym (förundrad) skrev 2014-09-21 20:52:26 följande:
    Genom att starta nya trådar av tidigare trådar istället för att puffa tidigare tråd?
    Ja, man varierar upplägget lite, skruvar den lite till och byter ut personer. Gamla populära trådar spårar ofta ur och då är det effektivare att starta nytt än att skriva i den gamla.
  • Anonym (förundrad)
    Ballongmutt skrev 2014-09-21 21:09:56 följande:

    Vilken? Har han skapat en ny nu igen?


    Ja,Hemsk olycka igår med en tjej jag gillar heter den.
  • Ballongmutt
    Anonym (förundrad) skrev 2014-09-21 21:22:46 följande:

    Ja,Hemsk olycka igår med en tjej jag gillar heter den.


    Hahaha!!! Ivägkörd med en snöskopa! Var får folk sin fantasi ifrån?
  • Anonym (förundrad)
    Ballongmutt skrev 2014-09-21 21:45:41 följande:

    Hahaha!!! Ivägkörd med en snöskopa! Var får folk sin fantasi ifrån?


    Det som är kul tycker jag med dessa trådar är att ts glömmer viktiga detaljer som andra personer är snabba med att påpeka.Jag skrattar gott åt dessa trådar.
  • Ballongmutt
    Anonym (förundrad) skrev 2014-09-21 22:07:19 följande:

    Det som är kul tycker jag med dessa trådar är att ts glömmer viktiga detaljer som andra personer är snabba med att påpeka.Jag skrattar gott åt dessa trådar.


    Haha ja! Men på något sätt tycker jag att hans trådar är ganska mysiga. De är oskyldiga (dock genomskinliga)...men som sagt mysiga och gulliga...på grund av hans dåliga humor. Stackarn
  • Anonym (förundrad)
    Ballongmutt skrev 2014-09-21 23:33:53 följande:

    Haha ja! Men på något sätt tycker jag att hans trådar är ganska mysiga. De är oskyldiga (dock genomskinliga)...men som sagt mysiga och gulliga...på grund av hans dåliga humor. Stackarn


    Dessa typer av trådar skador ingen utan är just underhållande roliga!
Svar på tråden Trådar här på FL forumet