• Miras mamma

    BF maj/juni 2015

    Hej på er!
    Idag blev det plus på stickan! Tjoho! Om allt går som det ska kommer det en ny liten trollunge i slutet av maj. HIttar inte tråd för majbebisar, finns det fler nyplussade mammor som väntar smått i maj/juni?

  • Svar på tråden BF maj/juni 2015
  • Tisa83

    Grattis!!! Plussade härom veckan, bf 12 maj om jag räknat rätt. Har två killar (och man) här hemma, killarna kommer vara 5 och 2 år när bebis kommer.

  • FruToria

    Grattis alla gravida! Här är en till .hade missfall i augusti men lyckades bli gravid direkt utan mens. BF 25 maj :) känner ni av några symtom ännu ? Jag känner INGENTING :/ de gör en lite orolig såklart

  • Ljusfat

    BF 12 maj med första om det går som det ska.

    Har ett ma och ett mf bakom mig som jag hoppas slippa återuppleva :)

    Ska på hälsosamtal på onsdag.

    Hur mår ni? :)

  • Miras mamma

    Åh jag är så glad för allas skull som fått det magiska plusset på stickan! BF 29/5 här ???? Vi har en flicka på 2 år så hon kommer vara nästan 3 när bebisen kommer. Jag har haft lite symtom som gjorde att jag började ana att nåt var på gång. Var irriterad utan att förstå varför, kissade hur många ggr som helst varje dag och fick massa småfinnar i ansiktet. Men samtidigt vågade jag knappt hoppas att det skulle vara nåt på gång.

  • Miras mamma
    Tisa83 skrev 2014-09-21 21:21:05 följande:

    Grattis!!! Plussade härom veckan, bf 12 maj om jag räknat rätt. Har två killar (och man) här hemma, killarna kommer vara 5 och 2 år när bebis kommer.


    Måste bara fråga hur det är att få barn nr 2? Jag är så rädd att min tid och uppmärksamhet inte ska räcka till Mira som då kommer vara 3 år gammal..
  • maybelline

    Hej! Hoppar in här! :) Plussade 14 september, hade bim den 20 september, andra barnet andra försöket, 22 år sambo och förlovad! :) har bf enligt app 30 maj :)

  • Soso78

    Hej! Jag plussade i lördags alltså bf 29 maj. Det är min tredje graviditet men de andra två slutade olyckligt (missfall i vecka 18 och Tindra som dog av att hon föddes alldeles för tidigt) nu hoppas vi på tredje gången gillt.

  • Miras mamma
    Soso78 skrev 2014-09-22 16:07:28 följande:

    Hej! Jag plussade i lördags alltså bf 29 maj. Det är min tredje graviditet men de andra två slutade olyckligt (missfall i vecka 18 och Tindra som dog av att hon föddes alldeles för tidigt) nu hoppas vi på tredje gången gillt.


    Grattis! Håller tummarna för att allt ska gå bra den här gången. Vi har för övrigt samma BF :D
Svar på tråden BF maj/juni 2015